the winners are losing

aav5oslcafc6yr1ca7g9y7vcac29utcca3t3iricau4kkndca3y8bwoca18dywhcad3mhdrcagwpe16caur9o9scamna4ezcabxzocfca2w3ogpcadayme0ca72klnocajlmykucanypbcvcazg6kjy1ap1rcp2caeuj159cabb47x3ca4fj7e3cah8thfjca60fsk4cacqtqx6catw00vscaxgo3jpcaplhn47cav5018hcaop8qxcca5jq31ycav3knyvcapx1ph0cab3cljccapdnb50cak9aqe0ca6he0ve1ag42or3caf2ksyrcauabutncatinfitca9xottbca7elx8bca0d3ghvcassnhfecac1jxjcca3yxnwlcab06j8wcavoq3c0cabt54dlcabexv1ucad40hugcap5rn76cadadkxgcaowg10qcawbmkv0

 

 

 

 

 

Milk
Sean Penn este Harvey Milk, primul politician gay militant. Sean Penn e halucinant de convingator. In rest, inca o biografie redata, din fericire, fara inflorituri, fara accente melodramatice, fidela pana la exces inesteticilor ani 70 (nu stiu cum au putut trai oamenii aia cu atata par).

Frost/Nixon
Tot anii 70, dar mai spilcuiti. Despre interviul luat de David Frost (un fel de Catalin Maruta australian pe vremea aia) lui Richard Nixon in care fostul presedinte american a rostit memorabila fraza: „Daca un presedinte o face, inseamna ca nu e ilegal”. Filmul e mai mult decat o biografie/redare a unui fapt istoric, e si o lectie de manipulare si joaca de-a puterea. Ma asteptam la ceva plicticos, in schimb am avut parte de suspans. Exciting!

The Wrestler
La fel ca in Milk, m-am uitat la The Wrestler pentru performanta actorului principal: Mickey Rourke, aici. Am rezistat scenelor de inceput in care pielea era ajutata sa sangereze cu lama si capsatorul pentru hartii, apoi am sperat ca un idiot intr-o frumusete a ratarii, dar sangele a revenit si gata, filmul s-a incheiat intr-un spectaculos banal ca in filmele americane cu eroi obisnuiti.

4 responses to “the winners are losing

  • Mircea Popescu

    Si pe mine m-a cam obosit wrestler, am rezistat asa cam pana la jumatate.

  • alex leo serban

    ‘the wrestler’ merita vazut numai pt rourke…
    in schimb, ‘frost/nixon’ merita vazut SI pt langella – este breathtaking de la un capat la altul!
    (‘milk’ n-am vazut.)

  • ameer

    Frost/Nixon, Milk – mi’au placut amandoua enorm de mult. I’as fi dat toate premiile lui Sean Penn (poate pentru ca n’am vazut The Wrestler – nici subiectul si nici actorul, oricat de convingator ar fi, nu ma atrag spre filmul asta).

    Dar, pentru mine, surpriza a fost Slumdog Millionaire. Mi se pare ca is merita pe deplin Globul, sper sa ia si Oscarul. Dovada clara ca n’ai nevoie de big names ca sa faci un film cu adevarat special. Tu l’ai vazut?

  • raul

    @ alex leo serban: da, Langella este atat de Nixon de la un capat la altul incat simti ca te uiti la un documentar
    @ameer: mi-a placut mult slumdog, uite aici: https://raulnecesar.wordpress.com/2009/01/09/flori-fete-filme/

Lasă un răspuns

