on the line

Cele mai multe nominalizari la Oscarul de anul acesta -13- le are, asa cum se vorbea, platul, aridul The Curious Case of Benjamin Button (lista completa pe oscar.com).

Dar, am dat si peste chestii bune: printre nominalizari am gasit si un scurtmetraj (mai degraba mediumetraj) pe care l-am vazut acum cateva saptamani, On the line, in care am gasit si o sincronicitate: personajele principale citeau cartea pe care aveam de gand sa o incep (intre timp am terminat-o). Filmul descrie oroarea si consecintele actiunilor pripite, dar mai ales a pasivitatii si alegerii egoiste. Recomand.

Trailer:

3 responses to “on the line

Lasă un răspuns

