twilight

in primul rand, am decis nu mai merg la nici un cinema in week-end, chiar daca e un film light, de sambata seara la care te poti amuza de comentariile pipitelor din spate, fata si lateral. Uneori e prea mult, unele coolgirls nu tac niciodata, chiar daca se indoapa cu portie dubla de popcorn si cola.

despre film: e usor, destul de simplist si de necompact. Dar pe mine ma prind filmele cu vampiri, in general si rezist pana la capat, in cautare de incompatibilitati intre originalul lui Bram Stoker si progeniturile lui updatate. Aici mi-a placut ideea de vampiri vegetarieni (care au renuntat la sangele de om pt cel animal), iar familia de vampiri – cu aer nordic, clean, foarte classy – are umor si e gazda perfecta pentru orice om/posibil snack. Iar peste 90 % din personaje au intentii bune si maniere impecabile, fie ca sunt oameni, vampiri sau bastinasi-care-se-trag-din-lupi.

 Twilight e intunecat si glamourous in acelasi timp, iar binele invinge. Nu se compara, ca fantasy, nici macar cu Harry Potter, dar it’s fun. Si probabil voi citi si (macar)unul din volumele cartii, pentru ca am observat ca fanii cartii au cam strambat din nas. Trailer:

7 responses to “twilight

  • dragos c

    Mi se pare un kitsch imens, n-as pierde vremea cu asa ceva… Ca si interviu cu un vampir. Nu inteleg de ce continua astia cu subiectul asta! Afara de lupul cu Jack Nicholson, toate sunt rebuturi…

  • raulnecesar

    lol, poti sa spui ca e un film stupid/prost, dar nu vad unde e kitsch-ul. In faptul ca personajele nu-si asorteaza ipod-ul cu geaca?

  • boladenieve78

    e kitsch machiaju’ lu sarmanu edward cu kile de gel si fond de ten. altminteri muzicile e chiar kul 😉

  • raulnecesar

    varul de pe fata lui bela lugosi era mai rustic, intr-adevar. si cine se astepta la vampiri cu piele de swarovski? asta a fost kitsch, intr-adevar

  • incognitoz

    mie mi-a placut filmul. si faza cu cristalele, da e ceva inedit, original. pe langa asta mi s-a parut chiar captivant. n-am apucat sa ma plictisesc sau sa aud lumea rontaind prin jur 😛

  • Andreea

    HI, am citit si eu cartea dupa ce am vazut comentariile de pe imdb cum ca filmul e cam prost in comparatie cu aceasta. Wrong 😦 Cartea este ATAT de slaba, poate si putin prost tradusa, nu stiu…dialogul este pur si simplu groaznic, iar ea, Bella, nu are niciun fel de schelet sau invelis ca personaj. Really, don’t bother.

  • raul

    🙂 am frunzarit-o si eu intr-o librarie si m-am convins in cateva minute

Lasă un răspuns

