crescina works on halloween

cineva imi spusese mai demult ca o usturoiul amestecat cu ulei de masline este solutia perfecta pentru revigorarea parului. „daca folosesti zilnic, timp de o luna solutia asta, nu numai ca iti reinnoiesti podoaba capilara, dar o ai si parul cret”. Nu atat ideea horror de par incretit m-a facut sa resping solutia naturista a problemei, ci pericolul izului pe care l-as fi raspandit: la cel mai scurt contact cu un strop de ploaie, as fi mirosit a mujdei.

am ales varianta oficiala, mai scumpa si probabil mai putin eficienta. aseara am incercat Crescina, iar azi, dupa o plimbare foarte lunga prin ploaie cu capul descoperit, am vazut efectul imediat: nu, nu am capatat coama lui Anton Chigurh ci doar un alt chip, temporar, din fericire: ploaia s-a imbibat in solutia de la radacina parului care mi-a curs pe toata fata si m-a transformat intr-un mini-frankesntein. Pe toata fata, dar mai ales pe frunte aveam rauri rosii, ca niste vene iesite la suprafata pielii. As pune si o poza pe blog, dar mi-a fost de ajuns niste priviri bulbucate din metrou (pe care nu le-am inteles decat acasa, cand am dat ochi cu oglinda). Deci, daca ati epuizat toate ideile de farse sau de chiul, sau daca va simtiti invizibili si ignorati, stropiti-va  fruntea cu solutie de crestere a parului si veti traumatiza si induiosa asistenta.

11 responses to “crescina works on halloween

Lasă un răspuns

