ghici cine nu vine la fetesti

am fost dojenit pt ca nu am scris despre concertul sting de ieri. in afara de faptul ca m-am plictistit, nu mai am ce sa spun. imi asum blazarea, sting a fost minunat, o voce aproape instrumentala, dupa cum l-a caracterizat un prieten care a iesit complet catharsiat de la concert. lui i s-a parut divin, pe mine m-a lasat rece, cu gandul la berea din frigider, unui alt prieten i-a lasat un gust dulceag de tudor gheorghe combinat cu soundtrack de hallmark.

intre timp am citit aici ca brainstorm vor canta la fetesti. banuiesc ca sunt ei si nu incertii astia pe care-i ascultam eu in continuu (pana mi-au furat playerul din cort) acum cateva veri, cu maybe.

13 responses to “ghici cine nu vine la fetesti

  • kentzero

    m-as duce si eu pana la fetesti pentru acei brainstormari de care pomenesti tu, dar tare cred ca, fiind un festival de metal, e vorba de acesti brainstromari:

    1) Brainstorm is a power/thrash metal band from Germany, formed in 1989. The band features American born lead singer Andy B. Franck, who is also famous for his other band, Symphorce. They are known to play a somewhat darker style of music than most power metal groups.

    nasol 😦
    maybe is a fucking nice track!

  • kentzero

    ah,
    e dimineata
    acum am recitit postul.

    me stupid….

    really stupid…

    ghici cine NU vine..

  • raul

    🙂
    initial am scris insemnarea cu „ghici cine vine”, am bagat si piesa de pe youtube, dar dupa ce am postat-o, am inceput sa gandesc. festival de metal, am citit lista, adica:

    Agathodaimon
    Amon Amarth
    Ancient Rites
    Brainstorm
    De Profundis
    Eastern Front
    Einherjer
    Ghamorean
    Hanzel Und Gretyl
    Hollenthon
    Lord Belial
    Moribund Oblivion
    Sirenia
    The Cold Existence
    The Revenge Project
    Theatres Des Vampires

    si am revenit.
    asta e ca povestea aceea cu mirel radoi/mireille radoi.
    Mireille Radoi lucra la o editura si la un targ de carte ii era anuntata prezenta la o lansare. Si s-au strans o gramada de microbisti dezorientati la o lansare despre o carte de psihologie/sociologie sau ceva de gen 🙂

  • kentzero

    loooooooooooool
    =))))

    daca ar fi sa merg musai la un concert din festivalul asta, as alege SIRENIA, clar :))

  • ramona

    draga Raul, mi-ai luat o piatra de pe inima. desi Sala Palatului si scenariul evenimentului imi dadusera o idee despre ce va fi, aveam inima stransa ca o sa-l pierd pe Sting.
    me glad it was boring! 😛

  • raul

    me not, mi-au amortit si genunchii, si spatele, si coatele…

  • boladenieve78

    me happy, am vandut biletele la intrare si ne-am dus sa bem 😀 noroc ca ma uitasem mai devreme pe youtube, si vazusem grozavia cu lauta si edvin.. soooo not for me

  • freacamenta

    daca ai stat cu coatele pe genunchi…:)

  • dorina

    bola: „me happy, am vandut biletele la intrare si ne-am dus sa bem :D”

    deh, „omul potrivit la locul potrivit”.

  • ramona

    Adela, le-ai vandut cu cel putin dublul valorii lor? ca am auzit ca era o specula incredibila si ca ajunsese la 30 de mil un bilet de categoria a mai superioara, daca acceptati exprimarea, fie si de dragul licentei semi-poetice.

  • boladenieve78

    le-am dat cu cat le-am luat, 1 mil, la afaceri sunt dezastru.. 30 mil? wtf! oricum misuna de bisnitari pe-acolo, aceleasi mutre pe care le vezi de obicei, si daca ei mi le-au smuls din mana fara sa negocieze pretul banuiesc ca le-au dat mai departe cu 2-3 mil or smth

  • raulnecesar

    cu cateva zile inainte de kontzert cineva mi-a spus ca ar da ORICAT pt un bilet 🙂

  • maria coman

    eu tot te invidiez ca ai fost, sa stii

Lasă un răspuns

