oscar & madonna

oscars

cel mai mult ma bucur pt Sean Penn. asezi fata in fata  rolurile opuse din Mystic River (gangsta/dur) si Milk (gay/efeminat) si ai un actor complet, cameleonic. cat despre marele perdant –  Mickey Rourke s-a jucat perfect in The Wrestler, dar cred ca trebuie sa faci putin mai mult decat sa te interpretezi pe tine insuti. iar lamentarile de genul „am prea multi dusmani ca sa castig” sunt jalnice la varsta lui. ma bucur ca a pierdut de data asta, incepuse sa delireze.

celelalte premii (Slumdog, Kate, Penelope)- ok, asa cum trebuie. au exagerat, desigur cu Heath Ledger care a jucat binisor un rol traumatizant si cam atat. dar e o cutuma universala: nimeni nu poate castiga in fata unui mort.

madonna

conform mediafax, in concertul de la Bucuresti, Madonna va aduce un omagiu anilor 20 si stilului gangsta pimp, anilor 80 si muzicii rap si va avea si o sectiune dedicata muzicii si dansului din folclorul balcanic, cu influente din muzica tiganeasca, plus o sectiune rave. deci, dupa ce sting ne-a adormit cu muzica elisabetana, madonna vine sa ne incante cu muzica balcanica si tiganeasca,  de parca noi traim in Islanda si avem nevoie de diversitate. nu putem avea si noi un concert normal, cu Music si Hang-up si Vogue cantate ca in studio? de preferinta playback, daca tii cont ca pe Madonna o lasa vocea in asa hal, incat pe toate youtuburile din concerte auzi doar publicul cantanad…

13 responses to “oscar & madonna

  • Watching Silhouette

    da ce a fost cu activismul ala la inmanarea premiului? nu putea sa se rezume la rolul lui excelent? multi au fost de parere ca filmul nu face propaganda si asta am simtit si eu. si penn ce a facut aseara? a dat cu mucii n fasole!asa a evidentiat ca a fost mai degraba un premiu politic decat unul de interpretare…

  • raulnecesar

    intotdeauna e asa. remember cand au castigat halle berry si denzel…

  • ameer

    Hehe, si io m’am bucurat pentru mr. Penn, si cel putin la fel de mult – pentru ca nu a castigat Mickey Rourke. I simply hate that dude, nu cred ca tb sa i se ofere atata…recunoastere 😀

    @watching silhouette: activismul e deja un trademark pentru Sean Penn. De obicei tine discursuri d’astea politically charged, iar de data asta cu atat mai mult. Cat despre propaganda – chair nu mi s’a parut deloc. Nu in film.

  • raulnecesar

    lol, why do you hate the guy?
    rourke a jucat bine si convingator, dar penn cred ca depus mai mult efort sa fie gay, decat rourke un trist 🙂
    iar mie mi-a displacut PR-ul pe care si l-a facut cu autoflagelarea si nefericirea din viata proprie. nu poti sa te dai si brav si plangacios.

  • ameer

    Rourke? Nu stiu, it’s just something in my gut 😉 Sleazy – e singurul cuvant pe care pot sa’l asociez cu el. 😀

  • alex leo serban

    eu NU ma bucur k penn a luat oscaru: omu mai are unu recent, deci putea sa mai ia o pauza…

    rourke & frost/nixon sint marii perdanti 😦

    bun, mai e si benj butt, da de ala nu-mi pare rau

    ps orice s-ar spune, ‘milk’ FACE propaganda ‘unei anumite orientari sexuale’ – cum amintea, delicata, cristina corciovescu 😉

  • raulnecesar

    pt mine milk ramane un film biografic standard, care exceleaza prin prestatia lui penn.
    ca a devenit un instrument de proaganda e cumva firesc. nefiresc ar fi fost sa fi luat oscarul pt cel mai bun film

  • ameer

    And with that, I totally agree 😀

  • (S)wine

    Frumos „roundup” de Oscari. Mickey Rourke a fost toata viata lui un porc, chiar daca-mi plac filmele lui prime (Diner, The Pope of Greenwich Village, si Barfly). Bine ca nu i-au dat statuia asta de rahat, anyway.

    Primul film pe care Sean Penn a regizat se numeste „The Pledge” cu Jack Nicholson. L-ai vazut? Este fantastic, mai ales cum se termina–exact cum nu le place Americanilor; no resolution! Perfect.

    Nu am vazut Oscar-urile dar am citit lista. Nu pot sa-mi pierd 4 ore la televizor la aceasta debandada. Slumdog Millionaire nu ma cheama de loc. De fapt, cartea a fost scrisa de un oficial Indian care-si pierde timpul crezind ca e Milan Kundera. Rahat. Binenteles ca urmatoarele 2 carti ale tipului asta au fost cumparate de Hollywood repede. De-abea astept sa iasa verziunele de film!! Mmda.

  • alex leo serban

    @ (s)wine:

    pai, n-ar fi chiar primul film regizat de penn avind in vedere & luind in consideratie k facuse deja ‘the indian runner’ 10 ani mai dvrm + ‘the crossing guard’ – deci 2, pina la ‘the pledge’…

    si nici prea ‘american’ nu putea fi ‘the pledge’ (desi era plasat in sua) pt k era o ecranizare dupa fr. durrenmatt – elvetian carevasazica 😉

  • raul

    nu mi-a prea placut the pledge, dar l-am vazut la o varsta „americana” 🙂

  • (S)wine

    Alex, am uitat de cele doua filme. Ai dreptate. Si n-am stiut ca Pledge este re-make. Vezi ce expert sunt eu? Multumesc.

  • alex leo serban

    @(s)wine:

    np. chiar daca ai fi expert, se stie k nimeni nu e profet in tara lui… 😉

    @ raul:

    heath ledger a jucat ‘binisor’ un ‘rol traumatizant’, zici?? hmm… ma-ntreb cum ar fi trebuit sa-l joace, dupa tine, pt a fi ‘bun’!
    mie rolul joker-ului mi se pare colosal – mind-freezing, gut-pumping, heart-wrenching & haunting… absolut tulburator!

Lasă un răspuns

