altele

intrebare

am citit ieri pe rekino un regal la the curious case of benjamin button si pt ca e prima recenzie pro profesionista pt acest magiun, nu am putut sa nu las un comentariu care insa nu s-a afisat (de mai bine de 24h).  it’s offending anyone ori moderarea comentariilor se face trimestrial?

thursday’s child

piesa asta mi-a revenit nu stiu de unde intr-o dimineata si de atunci o murmur continuu. acum e minunata, desi cand a aparut imi parea banala. varsta probabil. david bowie:

3 responses to “altele

  • alex leo serban

    don’t overreact: si eu am lasat un comentariu (re: berlinala) si a aparut dupa mai bine de 24h.
    pur si simplu, persoana care se ocupa (pe gratis!) de moderarea comentariilor mai face enshpe alte lucruri to make a living…

  • raul

    ok, mai astept
    cand the old-good republik a devenit rekino ma gandeam ca singurul mare plus ar fi interactivitatea, care din pacate cam lipseste. si cronicile de film si muzica sunt putine…

    I miss the print!

  • alex leo serban

    i know.
    dar gindeste-te k redactorii & colaboratorii isi scot banii din multe alte joburi… deci re: rekino, totul e pro bono!

    si, in acest timp, mizeria mica numita ‘republik’ (serie noua) continua sa apara 😦

Lasă un răspuns

