call center today

de azi-dimineata telefonul fix a sunat non-stop pana s-a blocat. noroc ca echipa de la romtelecom a venit urgent si a descalcit firele care functionau anormal de la inceputurile existentei acestui numar. doar azi zecile de apeluri au impus restabilirea firii firelor: cel verde a luat locul celui rosu si invers.

motivul exploziei apelurilor e limpede in aceste dimineti tulburi: am dat un anunt de angajare pt housekeeping. au sunat foarte multe doamne misto (si un domn) care m-au imbratisat virtual si mi-au dorit tot binele din lume. sau nu:

– buna ziua, pentru anunt, mai e valabil?
-da, dar va rog sa-mi trimiteti un cv si o fotografie…
– ah, da… mai bine nu
– de ce nu? trebuie sa facem o selectie, sunt zeci de candidati…
– nu-mi plac complicatiile!

– buna ziua, mai este valabil anuntul din ziar?
– da, va rog sa-mi trimiteti un cv si o fotografie recenta
– haide, d-le ca ori muncim, ori mergem pe centura

7 responses to “call center today

Lasă un răspuns

