esquire martie 09

ESQ0109075A.jpgimi place mult esquire-ul de luna aceasta – nr. special „ce am invatat de la”: desi are mai putine articole ca de obicei, are foarte mult continut, concentrat in vorbele de duh ale domnilor si doamnelor din teatru, film, muzica, critica si politica. e un nr pe care simt nevoia sa-l asez in biblioteca. aveam de gand sa copiez niste mostre, dar nu am stiut ce aleg – sunt prea multe misto. oricum, preferatii mei sunt gorbaciov si john goodman. si churchill. si dorel visan. si octavian bellu. si valentin istrate.

12 responses to “esquire martie 09

  • alex leo serban

    f interesant k nu ti-a placut niciuna dintre doamnele care raspund anchetei – maia morgenstern, irina margareta nistor, paris hilton -, desi ai postat pe 8 martie… 😉

  • freacamenta

    Hm, ma faci sa-l cumpar…

  • raulnecesar

    @ alex leo serban: mi-a placut de everybody, poate mai putin de clint eastwood care mi se pare ca a acumulat prea multe frustrari
    @freacamenta: iti va placea

  • alex leo serban

    haha – cum, clint eastwood, care tocmai a primit un palme d’or d’honneur (al doilea ever, dupa ingmar bergman) & considerat un ‘mare regizor’ de mai toata suflarea criticii, inclusiv la noi?!
    imi place cum gindesti 😉
    ps chestia cu 8 martie era doar o gluma…

  • raulnecesar

    e mare, dar imi pare cam nemultumit. si se agata prea mult de oscar in interviul asta…
    ps. slava domnului 🙂

  • Blogus: o analiza superficiala - Recenzii

    […] groparu, jeg, copila blonda, mordechai, chestionabil, zoso, vis urat, mihai bendeac, blogatu, raul necesar, madelin, fata din ferentari, puck, satmareanca, piticu, tomata, pitici gratis, succes dublu, […]

  • Anthalle Adh Harrah

    Mi-am alocat toata dimineata pentru a citi acest remarcabil numar de martie. Dosarul “Ce am invatat” este de-a dreptul impresionant cu cele 29 de personalitati care ne insufla din intelepciunea si experientele lor de viata. Un pont : Sa aveti la indemana agenda din luna precedenta Black list si un creion (caci aceasta editie este dedicata creionului) pentru a insemna unele din invataturile celor prezenti in dosarul mentionat anterior.
    Extrem de interesant si articolul cu si despre “Experimentul (i)rational”. Iar Iulia Vantur ne este descrisa asa cum nu o putem percepe pe micul ecran…si anume … naturala. Un numar foarte reusit al Esquire. Savurati-l ….cu Black list-ul la indemana.

  • alex leo serban

    dragut din partea voastra k v-a placut ‘esquire’, eu recunosc k habar n-am avut k dosarul se va chema ‘ce am invatat’… iulia blaga (care m-a luat la intrebari) sustine k mi-a spus, dar probabil k mi-a intrat pe o ureche & mi-a iesit pe ailalta – altfel as fi fost si eu asa, mai sapiential & sententios in loc sa spun k in adolescenta purtam o soseta rosie & una verde la concerte de muzica simfonica 😦

    cer scuze pe aceasta cale cititorilor pretentiosi!

  • raulnecesar

    🙂 mie mi-a placut raspunsul cu prietenii care iti cultiva calitatile si nu defectele. am retinut-o

  • alex leo serban

    well, thx – dar citatu complet este (pt k sint f pedant): ‘defectele mi le cultiv singur’ 😉

  • marius B.

    din cauza ta mi-am luat si eu Esquire. Interesant. Cel mai penal a fost Eminem. 🙂 Pagina aia e salvata de Valentin Istrate, care ne explica de ce-i Luna gaurita si e in dilema, nu stie cand e cel mai bine sa afle ce-i dragostea. 🙂

  • raulnecesar

    mda si „parintii tai se iubesc?/nu stiu ca eu ma culc dupa zece seara”

Lasă un răspuns

