4 nopti minunate cu anna

cornicile cel mult caldute si trailerul foarte inselator m-au indepartat initial de  „4 nopti cu anna” . dar aseara, in lipsa de altceva, am ales b-est si m-am dus sa vad filmul, la cinema studio, fara nici un fel de asteptare. in plus am avut parte inainte de rulare de un minishow: toti cei care nu aveau invitatii, ci isi cumparasera bilet erau inghesuiti pe ultimele 3 randuri ale salii de cinema. plasatorii stresati ridicau oamenii de pe scaune, faceau rocade, valuri, rugau intelegere – noroc ca spectatorii au venit de acasa cu rabdare, bun simt si compasiune. dar despre 4 nopti cu anna: este primul film al lui skolimowski pe care-l vad si daca asta e considerat cel mai slabut, abia astept sa le vad pe celelalte. mie mi s-a parut un film (si o  muzica) minunat(a), un amestec de suspans, comic duios, drama tampa si lovestory adormit. nu vreau sa povestesc, doar sa va zic ca „4 nopti cu ana” m-a bucurat f mult. cateva cadre:

4 responses to “4 nopti minunate cu anna

  • alex leo serban

    de skolimovski, cele mai bune sint filmele din anii 60 (‘bariera’, ‘walkover’, ‘le depart’…), apoi ‘deep end’ si o ecranizare dupa nabokov (‘riga, dama, valet’)
    a dat lovitura, destul de spectaculos, cu ‘moonlighting’, turnat la londra (dspr muncitori clandestini – si in care joaca si jeremy irons).
    a mai incercat o ecranizare dupa gombrowicz (‘ferdydurke’), apoi a dat-o pe pictura 😉

  • raulnecesar

    oao, si pictor?
    sper sa gasesc filmele lui vechi pe undeva

  • alex leo serban

    bariera e(ra) la cinemateca

  • nlarece

    Moonlighting mi-a placut mai mult decat Ferdydurke, mi s-a parut mai sincer. Ambele merita atentie. Cele mai vechi mi-au scapat, si cand ai la indemana capodopere ca „Blonde and blonder” parca n-ai timp sa alergi dupa filme din anii ’60.

Lasă un răspuns

