inca un motiv pt care b-est e un festival jenant

daca doresti sa vezi singurul film romanesc din competitie, n-ai cum pt ca:dscn0502

8 responses to “inca un motiv pt care b-est e un festival jenant

  • Andreea

    What??
    Eu de exemplu am cumparat ieri bilete (prevedeam o coada imensa), mi s-a spus ca le pot folosi la orice film.
    Ce ar mai fi sa nu ma lase sa intru?

  • raulnecesar

    cred ca asa va fi :

    „se intra doar pe baza de invitatie”
    „de ce?”
    „pentru ca se intra doar pe baza de invitatie”

    suna si tu la studio si o sa-ti raspunda o doamna draguta, scoasa din minti

  • Andreea

    Am sunat.

    „se intra doar pe baza de invitatie”
    „si cei care au abonament sau bilete cumparate deja?”
    „cei care au abonament sau bilet pot intra”

    Oricum e inacceptabil. De abia astept sa inceapa NEXT.

  • next, deci « BolaDeNieve

    […] -?!?!?, e grele si cu copy paste din cererea de acreditare, bag seama) – din cate vad la raul o sa fim cativa in sala, ca publicu’ aparent nu are acces, asa tampenie n-am mai […]

  • titza

    dar eu vreau sa ma duc la 20:30! 🙂

  • muntele

    am sunat să văd cum e treaba. voiam să merg la filmul cu nunţile. iar tanti de acolo mi-a zis că se intră doar cu invitaţii, dar dacă nu se umple sala, cam cu vreo 5 minute înainte se vor da şi bilete. fix plua! am primit mai devreme un sms cum că mai sunt locuri în sală, iar intrarea a fost liberă. paştele mă…

  • titza

    da, a fost libera, am aflat si eu. de ce oare atunci regula cu ora 18? abisurile gandrii. app, simpatic rau filmul

  • raulnecesar

    bun festival.
    ma gandisem sa merg sa vad *cea mai fericita fata din lume* azi la pranz, dar astept premiera din mai. nu mai calc la b-est, e prea abisal, vb lui titza, pt mine

Lasă un răspuns

