cel mai recent cantecel obsesiv

4 responses to “cel mai recent cantecel obsesiv

  • ruki

    cel mai mult imi place la noul tau cantecel obsesiv ca poti sa te prostesti ca un copil la refren! uite:
    „Aichenciuaiuenitincaflinbatainouaitrai
    Ariugonalinauchentiubimailinau”.
    eu n-am apucat sa ma bucur de treba asta,la mine in casa se prestau meditatii la engleza 24/7, asa ca am sarit peste etapa uan-ciu-fri, dar am o prietena care a recunoscut recent ca la „i don’t wanna loose you” a tinei turner ea intelegea, in loc de „true love,true love”, „giud lo, giud lo”; de-atunci ii zic jude low :))

  • raul

    primul slagar international pe care-mi amintesc ca l-am masacrat in heavy rotation a fost „I just call to say I love you” pe care-l cantam „adezgo ciu sei…”

  • hugo de campos

    si cum radeati voi de valentina hassan cu „ken lii” :))

  • Raisa

    vaiiii, am ascultat melodia asta de zeci, sute de ori…provoaca dependenta!!!

Lasă un răspuns

