„the best, adica cel mai bun”

nu aveam blog la 13 ani, dar tot microcosmosul meu virtual era „universul copiilor”, revista saptamanala ilustrata care aparea de doua ori pe luna. „priviti cu atentie fotografia si va veti convinge” ce simpatic si tembel eram alaturi de juna tina care avea doar 52 de ani.dscn05631

13 responses to “„the best, adica cel mai bun”

  • ionuca

    „Simpaticul nostru prieten…” :))))))))))))))

  • Pobby

    Uite-l si pe Bobby! Those were the days, my friend!

  • cinemavictoria

    a, pai erai fericit, eu pe vremea mea n-aveam decat revista cutezatorii din care preluam si adaptam texte pt. gazeta de perete a scolii, la care ma pusesera aia redactor sef … si-acuma mi-e frica sa nu apara vreunul cu legea drepturilor de autor si sa ma ia la intrebari. :)))
    dar azi, raul, cine e the best, „dupa parerea ta”? 🙂

  • raul

    @ ionuca: nici nu-ti imaginezi cate scrisori am primit in urma acestui articol, chiar si de la fete de liceu 🙂
    @pobby: „uan, ciu, fri, pamela vrea copii/si bobi nu o lasa/ca e prea frumoasa”
    @cinemavictoria: la gazeta am aparut si eu cu niste povesti „inventate de mine”(asa ma laudam printr-a treia). 🙂
    iar azi, ramane tot tina turner, „in glorie pe scena” la cei aproape 70 de ani ai sai

  • raul

    @cinemavictoria: cutezatorii de azi : http://www.cutezatorii.ro/
    cutezatorii de ieri scuipa in san… 🙂

  • cinemavictoria

    pai poate azi or fi texte mai bune de pus la gazeta de perete :), ca eu innebuneam cand trebuia sa le preiau pe alea cu elevii care salvau scoala de incendiu. 🙂
    si nici nu ma lasau sa creez :), dupa ce intr-a 5-a s-a suparat profa de romana pe mine, fiindca la olimpiada pe capitala am facut o compunere suprarealista 🙂 despre o planta din scoala ce crestea odata cu mine. tema compunerii era: „ce va place mai mult din scoala voastra?” 🙂 si m-au dat exemplu negativ la televizor ca nu am inteles ce se cerea la olimpiada. 🙂 (era o emisiune pt. elevi, ceva cu limba romana).
    dar destul despre mine, your turn now: oare ai primit mai multe scrisori atunci decat primesti acum, in urma blogului? :))) e o gluma, sau poate un joc de cuvinte, sper sa nu-mi zici ca-s impertinenta! 🙂

  • raul

    bine ca ai precizat ca era o emisiune pt elevi, altfel as fi crezut ca te-au dat la reflector 🙂
    am primit mai multe scrisori decat primesc acum comentarii…tin minte ca timp de 2 saptamani am primit zilnic cate 20 de ravase.

  • dragos c

    degeaba, frumos ca bobby nu-i niciunul…

  • ramona

    @ Dragos C: (citez aprox) OK, da’ nici cu Raul nu ne e rusine!! :)))))))))))

  • simonarrr

    Gata, ti-am vazut adresa. Acu’, daca ma supar, trimit niste baieti din Fere in vizita :))

  • raul

    🙂 m-am mutat, deci nu mai pot primi acolo nici cafteli, nici depese. dar daca a ramas tot postarita pe care o stiu eu, stie unde sa le incaseze/redirectioneze

  • DianaEmma

    Orice are un inceput.
    Unii blogerri au inceput cu reviste, altii cu jurnale personale. 😀

  • haibidu

    oh, picioarele tinei din missing you!

Lasă un răspuns

