omen

akl0029l1 

in timp ce-mi savuram paharul de bere in Anthony Frost bookstore de mayday, am deschis doua carti la intamplare.
prima („By night in Chile” de Roberto Bolano) incepe asa: I am dying now, but I still have many things to say.
a doua („The Penelopiad”, de Margaret Atwood) are urmatorul incipit: Now that I’m dead I know everything.

am inchis repede cartile dar nu am fugit pentru ca ploua prea tare afara si mi-a fost frica sa nu racesc, sa ma imbolnavesc si sa indeplinesc profetia. totusi, cand am ajuns acasa, am google-it imediat ” ce spun semnele”. si am ajuns direct  aici.
deci nu m-am lamurit, dar simt ca e bine, desi blogul ramonei are haina de doliu.

4 responses to “omen

  • Ciuchi Ionut

    Salut . Iti propun un schimb de linkuri . Astept un raspuns .
    Succes !

  • raul

    nu fac schimb de linkuri, chiar daca „locul acela e moarte”.
    bag seama ca nu se mai termina

  • cinema victoria

    „coada matzii, coada matzii” …
    asa ne linistea taica-meu cand eram mici si visam urat noaptea si ne trezeam tipand …
    sa nu ma intrebi de la ce vine. 🙂
    tot ce stiu e ca functioneaza. 🙂

  • Ramona

    wow, spooky indeed, sa citesti alea doua pasaje si apoi sa nimeresti pe recent indoliatul meu blog….. :))) eu cred ca e de bine si zic sa stai linistit, macar dintr-un punct de vedere: blogul meu are haina de doliu pentru copiii care au fost omorati in Moldova. deci macar asta are un soi de explicatie rationala…

Lasă un răspuns

