p.d.s. special

am preluat si eu leapsa lirica care zice ca in fiecare zi de sabat sa scrii o poezie pe blog. nu mai pot astepta pana sambata pentru ca vreau sa ma eliberez de versurile care mi-au plastifiat dimineata.

se cheama „elvis: american david” si e scrisa de bono, bardul de la U2, pe la 1995 (cu ocazia audiobook-ului am aflat si eu azi de ea).

fragment (toata grozavia aici):

„elvis
is alive, we’re dead
elvis
the charistmatic
elvis
the ecstatic
elvis
the plastic
elvis
the elastic”

o descifrare punctuala pe text in the guardian

Lasă un răspuns

