ce (n-)am mai facut

jurnal pe scurt:

*m-am mai trezit dupa week-end. e joi, era si cazul.
*no pictures de la nunta prietenei mele, diana, pentru ca toate mi-au iesit „in miscare” : n-am stat deloc locului. cine le-a vazut a inteles doar ca am fost foarte distrat.
*luni, marti si miercuri aveam feelingul ca am urcat pana in retezat si am facut si yodeling pe tot traseul. 
*in doua saptamani vor fi coapte primele smochine din toamnei. deja „fur” prune si caise verzi.
*nu am ajuns inca la festivalul filmului european. si mor de ciuda.
*dupa al doilea modul la cursul foto tinut de ionut staicu, imi trece prin cap sa-mi iau un aparat dintr-ala tare. la sfarsit cred ca nu o sa mai am scapare.
*mi-am cumparat din alba-iulia (era un targ de carte) trei carti de vonnegut.
*azi mi-am luat cele doua javier marias aparute recent. sunt happy numai ca le port in geanta, planuiesc momentul in care le voi devora: nimic nu trebuie sa ma deranjeze. si poate n-o sa-mi placa. poate marias nu mai scrie pt mine. 
*am observat ca „maine in batalie sa te gandesti la mine”, varianta cotidianul are alta traducere decat cea initiala, din 95 2002.  am citit prima si ultima fraza: oroare.
*ma repet, dar nu ma pot abtine:

8 responses to “ce (n-)am mai facut

  • raluca

    ieri nu am mai gasit bilete la Studio la festival. Un singur cinematograf pentru festival, cel mai mic daca se poate, si restul pentru mizeriile de mall-movies.

  • dragos c

    parca editia intai din marias e din 2002…

  • raul

    @ raluca: mai e si MȚR-ul.
    @ dragos c: asa e, nu stiu de unde am scos 95-ul

  • cinemavictoria

    * ragusit mai esti?
    * care carti de vonnegut ti le-ai luat?
    ” marias-ul de la cotidianul mi l-am luat eu ieri, da’ ma prind daca e ceva in neregula cu traducerea. daca da o pun deoparte in camara cu carti horror necitibile si caut mai departe sa vad cine pentru cine a scris. 🙂

  • raul

    *nu, m-am tratat cu vin in fiecare seara si mi-a trecut 🙂
    *ce am gasit: sirenele de pe titan, bun venit printre…, cutremur de timp. inca nu am citit nimic de el
    *astept sa-mi spui daca traducatoarea si-a pierdut mintile in frazele lui javier.

  • cinemavictoria

    *aha, vin cu prune si cu caise verzi. 🙂
    * imi vine in minte intrebarea aia cu „daca ar fi sa obligi pe cineva sa citeasca o carte …” 🙂
    sirenele am abandonat-o dupa vreo suta de pagini, nu era rea, dar pt. mine era prea sf in momentul ala, o voi relua. bun venit e proza scurta, n-am cetit-o. cutremur de timp tocmai am cumparat-o si eu, dupa o atenta examinare in librarie, si mi s-a parut ca regasesc umorul ala a la vonnegut care taie-n carne vie. sunt doar impresiile mele, una peste alta recomandarea mea e sa nu te lasi niciodata influentat de impresiile altora, never ever, oricum nu pari genul, din fericire. 🙂

  • cinemavictoria

    raul, vezi ca am gasit pe net (google books) si „a man without a country” (publicat la noi cu titlul „un om fara de tzara”, am vazut-o prin librarii, da’ mai bine o citesc direct in engleza). da o cautare daca te intereseaza.
    mie mi-ar placea sa te „intalnesti” cu vonnegut, dar asta depinde de prea multe … personal cred ca am un fel de sentiment de recunostinta profunda pentru el, probabil pt. ca mi-a fost alaturi (cu adevarat) in momente cand aveam in gura gust de mocheta. 🙂 hai ca devin subiect de film indian. 🙂
    „oh, a lion hunter
    in the jungle dark
    and a sleeping drunkard
    up in central park,
    and a chinese dentist
    and a british queen
    all fit together
    in the same machine.
    nice, nice,
    such very different
    people in the same
    device!”

  • raul

    @raluca: am mers si eu aseara la studio si nu vindeau bilete. se formase o coada maricica, in caz ca sala nu se umple…
    @cinemavictoria: am inceput „noul” marias si e pt mine. vonnegut imediat dupa…

Lasă un răspuns

