cola anonymous

Coca si prieteniinu stiu ce-a fost la inceput: ficatul dizolvat intr-un pahar de cola sau pastila de mentos explodata din sticla de pepsi. nu mai reusesc sa le incadrez in timp, insa colafobia s-a instalat de cativa ani iar azi e de bonton sa te strambi cand cineva iti ofera un pahar de cola. cunoscuti, prieteni, tipi simpatici sau cu mai putin discernamant recunosc ca n-au mai baut racoritoare cu cafeina de pe vremuri. n-au nici o problema cu alcoolul sau tigarile (de orice fel), insa cand vine vorba de cola sunt categorici. „bei o cola?/ niciodata!”. antihristul castiga teren, dar nu mai vorbim de bauturile care iti iau mintile, ci de cele care iti iau din calciu.

cand l-am auzit, la un eveniment, pe singurul medic prezent, ca vrea sa bea o cola,  am avut senzatia ca e cel mai curajos si inconstient personaj al serii. printre paharele sterile de apa plata si juice portocaliu, bulele de cola dadeau senzatia aia misto de zglobiu necuviincios. mi-am dat seama ca acum e mai inedit sa vad pe cineva cum se racoreste cu o cola in loc sa faca o demonstratie publica in care curata vasul de toaleta cu acest „acid”.

nu mai stiu cu ce a inceput cruciada, cu ficatul sau mentosana, dar eu tin minte doar ca inainte de 89 era sarbatoare cand beam pepsi. desigur ca pe vremea mea avea un gust mult mai bun iar procentul de zahar facea parte din secretul retetei. nu ca ar fi contat: tin minte ca toti copiii de la bloc mancau zahar cu lingurita. ma mir ca am supravietuit cu totii. cred ca margarina a compensat…

11 responses to “cola anonymous

  • ionuca

    Eu am fost cola-addict vreo 2 ani de zile si n-am absolut nimic (bine, o fosta amica bea zi de zi 2 litri de cola si nu stiu sa fi avut probleme din cauza aia). Acum beau doar cand ies in oras (alt suc chiar nu-mi place); mai degraba stramb din nas cand cineva-mi ofera suc natural de portocale, cah-cah! 😀

  • cinemavictoria

    eu nu mai beau ca pe vremuri cola in cantitati industriale fiindca pur si simplu m-am saturat de ea si se pare ca mi-am schimbat gusturile. acuma imi place mult ceaiul verde lipton cu menta, ceva mai racoros pe timp de vara nu exista pt. mine decat unu’ din ala rece-rece, mmm. 🙂 cand mi-e somn si am probleme de deplasare de-a lungul coridorului :), dau un regat 🙂 pe-o sticla de jumate de cola, zero zahar, desigur, din frivolitate. :)))

  • ramona

    bai, eu am baut cola numai cand era cu vanilie, pentru ca era pur si simplu de-li-cioa-sa!!! dar iete! ca am vrut si eu sa scriu, pen’ ca eu fac parte din categoria colafobicilor. nu beau cola deloc. fumez si beau alcool in cantitati moderate (cica se zice „ocazional”), dar cola pur si simplu nu beau. dar nu ma uit dubios la oamenii care se racoresc cu o cola pe terasa, foarte bine, treaba lor! daca ar mai fi minunatie din aia cu vanilie, cred ca as mai scapa si eu din cand in cand la ea.

  • alex moldovan

    Is it cool or is it good – e o chestiune de alegere, în fond.
    „tin minte ca toti copiii de la bloc mancau zahar cu lingurita. ma mir ca am supravietuit cu toti” – hm, înţeleg că eşti mulţumit de contemporanii tăi, adică de rezultatele „dietei” 🙂

  • Mirun Mirunescu

    nu ….ca nici margarina…
    fereasca sa te intrebe careva daca fumezi!

  • raul

    @ alex moldovan – da 🙂
    @mirun mirunescu: tot da 🙂 si adaug: si daca mananci sarat sau prajeli, fast food, rosii de import si bei apa de la robinet…

  • raluca

    Nu-i asa ca ne e o pofta nebuna citeodata de o cola rece? Si ce buna este ea citeodata dupa un deranjament la stomac, serios, e singura care te invioreaza. Dar lucrurile astea se intimpla rar. Apa rulez

  • raul

    @raluca: deci sa ne deranjam mai des :)))))

  • raluca

    nu decurge logic necesitatea deranjarii mai dese, dar e o posibilitate.

  • Madalina

    poate tocmai din cauza margarinei parea gustul de cola atat de bun! Trebuia sa spele ceva gustul ala de plastic, nu? 🙂

  • t.s.

    oricum bautura e naturala: se prepara din coke + fruct proaspat de cola.

Lasă un răspuns

