atavisme: am fost si rambo

in urma cu cateva saptamani, ionuca a visat ca eu sunt batman. nu am aflat prea multe amanunte, dar am fost incantat si multumit. din pacate, intre timp, am aflat din presa ca batman a murit si nu m-am mai simtit atat de bine.

 azi-noapte am fost rambo. eu, in visul meu, umblam printre frunze uriase si ape murdare,  gadilam picioarele podurilor cu bombe sofisticate de plastic, dupa care fugaream oameni-dusmani si ii mitraliam ca la bowling. nu-mi parea rau, imi faceam bine treaba,  eram la aer curat, nu mai tin minte daca aveam un target de atins, dar eram teribil de concentrat si de eficient. eram rambo. din ce-mi mai amintesc eu, rambo cel adevarat era un singuratic neinteles si monosilabic; eu, in schimb aveam vreo 5 camarazi cu care ma intelegeam perfect si vorbeam mult in limba rusa. жить ничего или умереть за то, gen. socul lingvistic m-a trezit brusc si nu m-am mai simtit atat de zdruncinat de cand m-am visat plin de compasiune, acasa la dr. quinn, the medicine woman.

4 responses to “atavisme: am fost si rambo

  • ramona

    spune-mi ce visez ca sa-ti spun cine esti! :))))
    ar fi dragut sa facem o leapsa si sa scrie fiecare cel mai inspirational vis pe care l-a avut hahaha.
    eu am visat odata ceva fooooarte dragut cu Alexandru Mironov! wicked! decat ca nu-mi mai amintesc despre ce era vorba…..

  • ionuca

    :)) Ce tare! Mai intai Batman, apoi Rambo. Pe cand Superman? Sau poate chiar Chuck Norris 😀

    Ps. Iti povestesc visul live, ca asa n-are farmec 😛

  • raul

    @ ramona: oao, stiai ca mironov a fost consilierul lui ion iliescu? 🙂
    @ ionuca: mie toate visele mi s-au implinit 🙂

  • t.s.

    tare aia cu oameni-dusmani. anyway va fi interesant cand o sa te visezi agent smith, intr’un milion de exemplare or smth.

Lasă un răspuns

