a-ha dupa 27 de ani

a-ha e trupa pt care casetofonul meu vechi, marca „international”, avea lipici si ii prindea banda atat de bine incat nu o mai puteam scoate decat dupa ce-o rupeam.

din nostalgie, noul single:

8 responses to “a-ha dupa 27 de ani

  • Korova

    Morten Harket was my first love, cand aveam doar 6 ani si l-am vazut in Almanahul Copiilor:D Ma bucur sa vad ca se tine bine in continuare:)
    Siiinging in the raaaain:D

  • raul

    🙂 cate poze n-am mai decupat eu din almanahurile alea…

  • cinemavictoria

    @korova: nu era cumva „crying in the rain”? 🙂
    @raul: ce faceai cu pozele dupa ce le decupai? sper ca nu sunt indiscreta. 🙂 te intreb pentru ca eu cand eram mica si ma jucam singura decupam poze, copiam texte, poezii etc. si-mi editam propriile mele reviste. 🙂 pana la urma am si ajuns sa lucrez in domeniu, cu toate ratacirile aferente. 🙂

  • raul

    cam asa faceam si eu. si le foloseam si la oracole, copil debil ce eram. 🙂

  • bogdan

    si eu am avut un casetofon debil. m-a facut sa plang dupa prima mea caseta Travis luata de sor’mea din duty free. ce vremuri! :))

  • cinemavictoria

    eu plang si azi \”dupa\” 🙂 caseta mea cu piese de scott joplin pe care am facut-o cadou unui imbecil … copila debila ce eram. 🙂
    (interpreta altcineva, nu scott joplin, da\’ era mai misto.)
    sunt multe chestii pe care le-am ascultat doar pe casete, pe cd parca nu aveau farmec. 🙂

  • raul

    dar placile? si acul de la pick-up care trebuia schimbat si nu aveai cu ce…

  • cinemavictoria

    normaaal ca si placile! 🙂 cand a fugit ceausescu cu elicopterul pe 22 dec. 1989 de pe sediul comitetului central, tocmai ascultam un vinil cu dire straits – communique, procurat desigur pe cai intortocheate, ca asa era pe vremea aia. asa ca fac unele asociatii azi intre muzica asta si ideea de eliberare. 🙂
    si tot pe vremea aia citeam o carte de victor eftimiu numita dragomirna, care exact despre o chestie similara povestea, o eliberare …
    sincronicitati 🙂

Lasă un răspuns

