repede despre bookfest

am stat putin. am observat ca editurile mici au fost prea izolate, parca in nici un alt an nu au fost puse la colt ca acum.
editurile mari au stat bine, desi la humanitas nu am mai gasit pianul mecanic, dupa care m-am dus. si nici la polirom decojind ceapa. iar cand toti se laudau cu reduceri, am aflat ca la rao au actualizat preturile la cartile de demult.
in stand la humanitas tot mai putina lume cunoscuta. nu mi-e dor sa stau sprijinit de rafturi si sa fiu atent la ce baga oamenii in pungi. dar mi-e dor sa mai recomand cate ceva. asta e si unul din rosturile blogului, pana la urma.

am iesit cu: viata amoroasa, de zeryua shalev [recomandata de ramona], eu si kaminski, de daniel kehlmann [risc], o mie si una de nopti si zile, de naghib mahfuz [imi place exotismul egipteanului], micul dejun al campionilor, de kurt vonnegut [vonnegut], ubik, de philip k.dick [costa doar 5 lei] si in memoriam, de stephane audeguy [primita de la vero – multumesc!].

farmecul unui targ consta si in intalnirile neprogramate si neasteptate cu oameni misto. this is the best part!

am vrut sa ajung si la unul din filmele proiectate la bookfest, dar am preferat festasia. in week-end-ul asta am realizat ca bucurestiul e si mai misto decat il vedeam: cu un targ de carte, un festival de film si un festival de muzica si film in aer liber. si in plus am mai gasit si bilete la teatru in ziua reprezentatiei [eu am renuntat intr-un timp sa merg la teatru pt ca imi disparea tot entuziasmul cand incepeam sa ma zbat cu zile bune inainte pt un bilet].

6 responses to “repede despre bookfest

  • cinemavictoria

    si „e doar sfarsitul lumii” nu e cea mai reusita piesa pusa in scena de radu afrim. am vazut „pe vremuri” la odeon „de ce fierbe copilul in mamaliga” si am plecat de acolo pe 3 carari, dar nu se mai joaca. cred ca se mai joaca joi. megaJoy. se pare insa ca cele mai reusite proiecte ale lui afrim sunt cele montate in teatre din provincie … facuse la un moment dat o montare dupa „inimi cicatrizate” (de blecher) la constanta parca, a jucat odata si in bucuresti, dar atunci chiar n-am prins bilet …

  • raul

    nu mai stiu prin ce minune am am vazut „joi.megajoy” la premiera. a fost mai reusita decat „e doar sfarsitul lumii”, dar mie mi-a placut si asta. la coregrafie se mai putea lucra. dar am rezonat mult la scenele din familie, sunt doar „fugit” de acasa unde merg doar la sfarsit de an.

  • raul

    pt mine e, pt ca nu l-am mai citit pana acum. si trebuia sa-mi aleg a treia carte gratis.

  • dragos c

    evident, nu e ca masurarea lumii, dar… ti l-as fi imprumtat eu… dar in fine…

  • raul

    multumesc, dar nu prea imprumut carti. daca nu e a mea, nu pot s-o citesc 🙂

Lasă un răspuns

