b’estfest ziua 1 (si ultima)

polarkreis 1

 moby

 cand ma gandeam ca bestfest e printre putinele spatii spalate si degajate, unde fiecare e lasat sa-si vada/asculte de-ale lui, s-a intamplat in timpul concertului polarkreis 18 ceva ce mi s-a parut sub orice manelizare: din fata scenei paralele se incerca bruierea unui concert pe care fanii motorhead il taxau sub nivelul lor. very lame. credeam ca s-a trecut demult de faza in care rockerii ii capsau pe depesari. solistul de polarkreis a reactionat insa  f misto cand s-a mutat pe scena adversa si le-a cantat relaxat pletosilor loviti subit de exigenta.
moby a tinut pur si simplu concertul anului (pana acum). solista lui, tina turner lookalike, ne-a luat mintile. un show total care s-a treminat cu hitul rave pe care-mi pierdeam mintile cand aveam 16 ani. nu ca nu mi le-as fi pierdut si acum.
atat pt mine anul asta, mai voiam si franz ferdinand & the charlatans, dar am ales din nou the beach. si sper sa-mi revina vocea dupa lift me up lift me up higher nowama:

3 responses to “b’estfest ziua 1 (si ultima)

Lasă un răspuns

