sectumsempra

dracoHarry Potter and the Half-Blood Prince (#6)

cam monoton harry potter si printul semipur, the movie. am citit volumul sase si imi amintesc ca mi-a placut mult. in schimb, ecranizarea mi-a parut a fi cea mai slaba din seriei din cauza excesului de hormoneala adolescentina. e normal la varsta lor, dar parca prea supralicitat, in detrimentul aventurii. iar mica treime devine din ce in ce mai antipatica. pustii si-au pierdut din entuziasm, vezi autosuficienta in jocul lui harry, hermione & ron. in schimb negativii draco si bellatrix lestrange s-au comportat decent. si mutrele lui severus snape s-au potrivit situatiilor nenorocite.

oricum cred ca o sa-l revad si pe asta cum am facut cu toate celelalte – magia nu mai e atat de amuzanta, dar compenseaza prin macabru. dark awfull magic. si abia astept urmatoarele filme [volumul 7 e impartit in doua], cand se va intoarce zurlia dolores umbridge, voldemort va aparea mai viu & sinistru ca niciodata iar dumbledore va reveni in rol de tinerel [alaturi de „prietenul” lui]. si desigur, severus snape isi va duce misiunea pana la capat. harry potter rules, after all.

7 responses to “sectumsempra

  • dragos c

    din trailer mi s-a parut facut numai din efecte speciale. prea multe.

  • raul

    si cartea e la fel 🙂

  • ameer

    Mie mi s’a parut foarte taiat filmul, parca erau trecute in revista momentele importante, fara sa existe un liant intre ele… si ma intreb de cat de mult din tot potterverse se bucura cei care nu au citit cartile. Macar la vol. 7 sper sa includa cat mai mult din carte – in detrimentul unor scene inutile si adaugate acolo for the sake of …i don’t really know what. La urma urmei, cartea e huge asa cum e, de ce simt scenaristii nevoia de „improvement”?
    Anyways, as you say, probabil o sa’l revad si pe asta, cum am facut cu celelalte. Pentru mine cel mai prost tot 4 ramane ultimately…

  • raul

    @ ammer: for the sake of box office

  • ameer

    @raul: but that’s my point 😀 Cartea on its own s’a vandut in nu-stiu-cate milioane de exemplare, nu ar avea cu siguranta incasari mai mici daca scriptul i’ar fi mai fidel…

  • als

    vroiam sa precizez ca eu NU am vazut acest film, ca atare nu aveam cum sa postez aici: http://twitter.com/#search?q=leoserban

    nu am cont twitter, facebook etc (dupa cum am marturisit si intr-un 3,14 din dilema)

    ah, si nici blog, so…

  • gingav

    helena rulz! ~grin~

    [ am inteles ca filmul e, ca si cartea, pregatire pentru episodul final. ]

Lasă un răspuns

