in casa madonnei

sean_bukowski_madonna

„Nunta cu sora mea bate la usa, asa ca Sean decide ca e momentul ideal sa facem o infratire barbateasca serioasa.
Suntem singuri in bucataria lui cu faianta mexicana.
Scoate un briceag.
– Christopher, hai sa ne facem frati de sange.
Sunt socat, dar incerc sa pastrez o figura calma.
– Ce sa ne facem? intreb cat de nonsalant pot.
– Frati de sange.
-A, bine.
El si briceagul lui sunt periculos de aproape de mine.
-Da-mi degetul mare, spune el, cu vocea lui mormaita de tip dur, chiar mai exagerata ca de obicei.
Sunt stangaci, asa ca intind degetul mare de la mana dreapta. La o adica, n-am asa mare nevoie de el…
Sean ma apuca de incheietura cu o mana si imi face o taietura la mijlocul degetului. Curge sange.
Ma trag inapoi, dar nu prea mult, fiindca nu vreau sa creada ca sunt un papa-lapte.
Apoi isi face lui o taietura pe degetul mare.
Isi apasa degetul peste al meu si – timp de cateva secunde – apas si eu.
– Acum suntem frati de sange, spune el si ma bate pe spate.
Apoi pleaca sa-l caute pe Charles Bukowski, care tocmai a terminat de vomitat in baie.”

Christopher Ciccone, Viata cu sora mea Madonna, editura Humanitas, 2009, traducere de Anca Barbulescu, pag 118-119

8 responses to “in casa madonnei

  • joacadeamine

    ma bucur ca au tradus-o, anul trecut mi s-a parut o carte delicioasa. si asta e unul din pasajele mele preferate 😀

  • raul

    da, si eu am citit-o dintr-un foc intr-un acces de cancanism. a meritat distractia.
    azi e ziua madonnei si ziua in care s-a nascut charles bukowski. asta a fost surpriza cea mai mare a cartii – sa aflu ca locuiau la un moment dat in aceeasi casa, dar madonna il evita scarbita pe scriitorul care bea si vomita non-stop

  • joacadeamine

    da – daca vrei sa continui cancanismele cu madonna memorabilia iti recomand j. randy taraborrelli – madonna – an intimate biography. stiu ca se lanseaza acum traducerea in romana, dar stiu si ca e infecta. ti-o pot imprumuta eu. faza cu umilirea lui prince este preferata mea din carte 😀

  • raul

    thanks, daca o sa imi revina cheful de picanterii, am sa ti-o cer. deocamdata ma gandesc ce sa scriu despre cartea aparuta la humanitas

  • als

    aceasta banala career-woman merita atitia copaci taiati?!
    my, my, cit postmodernism, atita melodrama

    madonna s-a ‘reinventat’ de atitea ori incit probabil k, atunci cind va muri, nici mr. death n-o s-o mai recunoasca…
    decit daca o va gasi in spagat on the dance/fitness floor

  • (S)wine

    haha, i’m with „als” up above.
    Bukowski HATED Madonna. Shocking, no?

  • boladenieve78

    @als: da’ intinerire vaginala si-o fi facut? am vazt ca e la moda:D

  • als

    eu crek, asa cum o stiu, si-a facut si anala ;P

Lasă un răspuns

