do one thing everyday that scares you

am primit prima leapșă în premieră despre premiere, de la simona tache  :“Ce ați făcut săptămâna asta pentru prima oară în viață sau pentru prima oară după foarte multă vreme?”

leapșa i-a venit după o idee de-a cruellei, care a hotărât să-și consemneze toate premierele unei zile, ca antidepresiv profilactic. îmi e simpatică  ideea și-mi amintește de una din vorbele lui baz luhrmann: „do one thing – every day – that scares you” care-mi place enorm, dar pe care o uit în fiecare dimineață, sau noapte, mă rog. și acum iată ce am făcut pentru prima oară după foarte multă vreme:

 – am mâncat o șaorma.

leapșa merge in mod explicabil la ionuca.

11 responses to “do one thing everyday that scares you

Lasă un răspuns

