whatever works

luna septembrie a fost prima luna in care am tinut evidenta stricta a cheltuielilor. in fiecare seara am scris in jurnalul de consum. buna mea pritena mea, adina, m-a incurajat sa fac asta, cu promisiunea unei analize pe care mi-a trimis-o astazi. nu redau acum excelul cu sumele si procentele (de luna urmatoare sper sa primesc si grafice comparative), insa concluzia e delicioasa. Citez:
” Este foarte bine ca ai reusit sa economisesti 24% din venit. Asta este aproape o patrime…excelent!
53% sunt cheltuielile cu casa si mancare. Foarte bine. Incearca sa te mentii sub 50%.
Alcool si film! Asta este distractia ta. Procentul pentru alcool este de 5%…m-a amuzat. ”

well, whatever works 🙂
ps. cel mai recent film al lui woody allen este „the feel good movie of the year”. unexpectedly happy,  „a temporary measure of grace „, like these beautiful days:

9 responses to “whatever works

Lasă un răspuns

