a inceput bine

A inceput bine, flamboyant, zgomotos. Inainte sa plec la party-ul de an nou, am deschis o carte aiurea care mi-a zis ca: „l’important c’est d’aimer, et non d’etre aime”. Jurnalul lui Mihai Radulescu -„Jocul cu moartea” (editura Humanitas, 1999) il citeaza pe Gide.
La miezul noptii, am ciocnit  cu o cutie de redbull pentru ca nu am mai avut timp sa ajung la ceva cu %Vol.Alc. Nu-i nimic, sampania poate astepta pentru micul dejun. M-am zbenguit, nu am spus multe, am creat confuzii si inca nu am vazut pozele. 
Acasa, inainte de culcare am mai citit putin din randurile ludice (sau tanatice) ale lui Radulescu: ” indata ce celalalt e asemeni mie, nu mai raspunde dorintei mele”. Inca o dilema rezolvata din anul raposat 🙂 
Am prelungit finalul 01 01 10 pana a doua zi dimineata. Dupa ce ne-am uitat la filme am facut ordine printre cuvinte si am pastrat cele mai blande nuante. Care nu pot fi limitate in vreo schema. Pentru ca plutesc, te poti agata oricand de ele. Pentru ca nu sunt pironite, nu mai astepti nici un zid de care sa te zdrobesti.    
A inceput si mai bine: simplu, tacut.              

3 responses to “a inceput bine

Lasă un răspuns

