haideti odata cu felicia

ca nu mai am rabdare

[felicia, inainte de toate]

8 responses to “haideti odata cu felicia

  • Korova

    Pfff, asta e felie de generatie din aia suculenta, nu gluma:D 90% din dialogul asta e Dialogul, ala pe care-l am cu bunica-mea since forever:)) cu deosebirea ca n-am 40 de ani, haha.

    ah, the guilt induced by passive-aggressive parents: fericiti cei ce n-au cunoscut-o si sa se inmulteasca ei! [ca noi ailalti, mai bine nu:)]

  • Korova

    da, si asta mi-a adus aminte de Larkin:)

    They fuck you up, your mum and dad.
    They may not mean to, but they do.
    They fill you with the faults they had
    And add some extra, just for you.

    But they were fucked up in their turn
    By fools in old-style hats and coats,
    Who half the time were soppy-stern
    And half at one another’s throats.

    Man hands on misery to man.
    It deepens like a coastal shelf.
    Get out as early as you can,
    And don’t have any kids yourself.

    amin!:)

  • raul

    ok, sunt fericit…thanks, mom :))

  • Kalim

    felicia vine acasa in vara!

  • Nasol « pisicainele

    […] By pisicainele Si eu o asteptam pe Felicia. Pana am vazut trailerul. Groaznic. Ce actori, ce regizor(i)… un singur exemplu (desi toata […]

  • un trecator

    Nu stiu de unde e scena asta, sunt picat din luna, dar felul in care e jucata… e praf!

  • Pixies

    vine acum de ziua femeii! :))))
    cu dedicatie pentru mame.

  • me_me

    si ai mei sunt la fel … tre sa facem o revolutie toti cei pe care parintii inca ne terorizeaza ca nu am mancat la timp supa sau ca ne-am imbracat prea subtire iar afara pare totusi ca vremea nu s-a incalzit … cine e cu mine si vrea sa se revolte mana sus !!! app filmul mi se pare interesant eu as vrea sa-l vad

Lasă un răspuns

