(m)alice

alice m-a plictisit. nu pt ca e feminista si tine discursuri – asta se intampla abia la final, cand revine cu picioarele pe pamant. insusi visul ei a fost departe de a ma zapaci. poate ca aveam asteptari prea mari de la dl burton. cred ca voiam sa vad un depp care sa fie mai mult decat depp [deja am impresia ca e acelasi in toate filmele] si al carui dans de victorie rivalizeaza doar cu cantoul lui pierce brosnan in „mamma mia”. wtf? ce-a fost aia? misto ideea de a o tripa pe regina alba, dar anne hathaway nu merge pana la capat si nu afiseaza malitia aia virginala care sa te scoata total din minti. de fapt am ramas cu impresia ca toate personajele mai au ceva de spus, dar efectele extraordinar de speciale le-au incorsetat in asa hal incat ele s-au chinuit undeva in planul doi sa-i ramana fidele lui lewis caroll. si nu au reusit, imaginea lor poate [mi-au placut „desenele”, pt ele filmul merita vazut]. iar lupta cu balaurul m-a facut praf: daca vreau sa revad lord of the rings, ma uit la lord of the rings.

uitati-va la fata trandafirului galben din gradina de mai sus, asa am iesit eu de la filmul asta.

7 responses to “(m)alice

Lasă un răspuns

