trash

azi-noapte am scris primul post pe blog pe care l-am sters imediat cum m-am trezit. am facut si eu odata ceva intelept. totusi, vreau sa ramana ceva din el, sa-mi amintesc ca vanitatea nu are nici o legatura cu ce pretuiesc eu mai mult. si ca mitocanul s-a nascut ofensat. sa ramana deci piesa pop cu care nu ma definesc 🙂

One response to “trash

  • als

    pacat k ‘nu va defineste’, intrucit conceptul, alegerea imaginilor & montajul acestui clip + muzica sint perfecte!
    thx for reminding me this 😉

Lasă un răspuns

