my top 3 NexT 2010

filmul thailandez Francais a fost favoritul meu la NexT, editia a 4-a. inca ma gandesc la el, am chef sa-l revad. o studenta oarba are nevoie de transcrierea in braille a unui manual de filosofie franceza pentru examenul de a doua zi. intrucat nu primeste cartea, se bazeaza pe lectura cu voce tare a colegei de camera, care nu stie insa ca citeasca in franceza si care are la randul ei, a doua zi un examen la țambal. mi-a placut trecerea usoara de la absurdul crud, institutional, la cel bland si plin de bunavointa.
al doilea scurt-metraj care m-a incantat – Moore Street Masala –  a avut doar 5 minute si pe scurt canta povestea dintre un vanzator si o agenta imobiliara. made in ireland, like:

al treilea in ordinea fixarii in memorie vine din selectia „semaine de la critique”. putin trailer aici si o sa va dati seama de ce mi-a placut Slitage.

9 responses to “my top 3 NexT 2010

  • Egon

    primele doua nu le-am vazut.
    dar slitage mi-a placut si mie foarte foarte mult 🙂

  • raul

    ja, jamiroquai nu va mai fi niciodata la fel 🙂

  • als

    la mine ar fi:
    1 the armoire
    2 the herd
    3 dl david
    (cu rezerva k 2 l-am vz la clermont-fd & k, oricum, n-am vz decit 2 programe…)

    worst 2: candy darling & geamandura

  • raul

    @ als dar istoria aviatiei?

  • als

    din pacate l-am ratat 😦

  • raluca

    Mi s-a rupt inima ca a trebuit sa plec din Ro si n-am vazut decit o zi de festival. Cel mai bun festival romanesc de film, super festival.
    Unde sa vad si eu Istoria aviatiei, cistigatorul? Ti-a placut? Din ce am vazut mi-a placut l’Armoire, candy darling si North Legend. M-a impresionat si Pentru cei morti…al italianului.

  • als

    ‘cel mai bun’… that would be tiff, totusi!

  • raul

    @ raluca vor mai rula filmele castigatoare, sunt sigur. pe la elvira popescu, icr… asa s-a intamplat in anii trecuti. misto istoria aviatiei

    @als desigur, next ramane probabil cel mai bun din bucuresti

  • als

    how about anim’est?
    intelesesem k el a fost votat ‘cel mai indragit’ de bucuresteni ;P

Lasă un răspuns

