rip raulnecesar

 imi era dor de o leapsa ca in vremurile bune, cand puteai tine un blog numai din plesneli transvirtuale. bola m-a incantat cu playlistul de inmormantare. ca orice individ lucid care nu exclude posibilitatea ca la un moment dat ar putea fi azvarlit in fata metroului de un necunoscut impiedicat, sau ca ar putea fi inecat iremediabil de o bucata atoasa de portocala, sau ca ar putea fi mancat de viu de vreun agent patogen intracelular, mi-am zis deseori in perioade de obsesii muzicale „DA,  asta as vrea sa fie soundtrackul de la priveghiul meu”. iata un top 10 din ce mi-am dorit si inca vreau sa auda ingerii si dracii, cand vor trage de mine care-incotro (mie mi-ar placea sa fiu aruncat in ocean, sa ma manance pestii, dar nu cred ca e ecologic corect asa ceva):

it’s a lovely day/erica jennings
stay on these roads/a-ha
good riddance/green day
cold night/eskobar
being boring/pet shop boys
the way/fastball
hoppipolla/sigur ros
sweet harmony/the beloved
gloomy sunday/portishead
drive/r.e.m.

desigur, in heavy rotation si mihaela runceanu – discografie completa pe pick-up, philip glass si ceva din les chansons d’amour. iar regina balului ar fi:

leapsa cu coasa-muzicuta loveste in angela, robert & xenu. si in cine se mai lasa.

9 responses to “rip raulnecesar

Lasă un răspuns

