not the best or worst of sms

si mie mi-e frica de multimi, dar infrunt/o paine. mai e doar una, dar cine stie/sal sunt m, te-am sunat de pe nr lu tata nu da beep pls si nu te speria/hai pe mess putin, asa ca inainte de culcare/iarta-mi aiureala din seara asta si din alte seri/the wine is starting to kick in, deci nu ma mai simt nelalacol meu. plus ca toata lumea imi cere o tigara, futui in gura de advertiseri/iar eu ma simt cam alone asa pe aeroport/amelie-urile din sala sunt distruse/tot m sunt de pe nr lu tata noi 2 tre sa discutam serios/toata povestea cu x a luat o intorsatura ciudata (adica ca in closer, me being un fel de julia roberts – asa pare pe dinafara/iar era sa te calce un taximetrist?/dormi?/mi-a scris, mi-a scris, mi-a scris. toata m-am topit, ca o vaca/casa e atat de goala, se aude ecoul in ea/guritza, azi e ziua ta?/oare poti fi mai devastat decat atat, raul?/cica tinuta obligatorie erotica la cndb. lol/ioi, asa am rosit! apoi m-am dat putin cu capul de birou/a murit lhasa/nu mai vorbesc cu tine. cum sa adormi la avatar?/kiss or fuck?/merci, ce dracu sa mai zic/eu nu mai am incredere in ce simt, asa ca ma bazez pe intuitia altora…raul, eu o iau razna/dormi?/deci te-am enervat/cu cine te mai vezi de data asta?/serbia a luat o pauza/sincer am crezut k stii. mea culpa acum. da-mi in cap. te pup/hai odata, ca e casa goala/dormi?/vin diseara?/nu-ti mai dau smsuri/ce nesuferit si rece/foarte bine faci/nu mai ies asa k poti sta chill, spor la treaba/cand o sa simti ca poti discuta ceva serios, da-mi un semn/nu dorm/afectul meu pare tot mai pierdut, chiar daca…/noi doi ce facem in continuare?/am tort 🙂 facem cartofi prajiti si bem bere si ne uitam la filme/o sa ajungi sa fii obosit psihic/de ce sa te judec? toate mesajele tale vin in dublu exemplar/ramanem prieteni. maine nu ne vedem

o parte din cele 2062 sms-uri stocate intre 15 oct 2009  si 01 iun 2010. now delete all, sa fac loc pt altele

10 responses to “not the best or worst of sms

Lasă un răspuns

