the [y] mess we’re in

excerpt frm my yesterday ym talk:

e: ce faci, mah?
raulnecesar: am inceput sa vorbesc singur
e: si eu
…………….

o: ai uitat un CD la mine
raulnecesar:ce cd?
o: film
o: cred ca panglica alba
raulnecesar: aa, il vreau inapoi daca e asta
o: ok
o: am avut o zi imputita
raulnecesar: cum e la noul job?
o: mi-a placut in primele 3 zile
raulnecesar: te-ai impacat cu f?
o: da
raulnecesar: deci nu ti-a facut rau
o: nu
raulnecesar: dar ti-a facut bine? asta e intrebarea
o: cred ca da
raulnecesar: oao, god
o: ce ?
raulnecesar: cata ipocrizie
o: de asta azi nu mi-a mai placut la serviciu
o: azi am inteles multe
raulnecesar: cu timpul o sa vezi si mai multe
raulnecesar: ce trist
………………

v: mi-am pierdut ochelarii
raulnecesar: care dintre ei?
v: de vedere
……………..

F: am asculat link-ul din status
F: destul de interesant
raulnecesar: dar cam depresiv
F: ce-i drept..da..
F: dar nu cred ca poate sa-mi faca si mai rau de atat
F: cred ca sunt la maxim cu depresia
raulnecesar: ce o fi zilele astea?
F: solstitiu de vara
raulnecesar: toata lumea e down, nu ar trebui sa inflorim?
F: orcie schimbare ne afecteaza
F: asta-i dovedit
raulnecesar: dupa ar trebui sa ne revenim?
F: cand se apropie cel de toamna..apoi iar ne tampim
……………..

r:ce ai mai retinut din cartea lui li?
raulnecesar:”cum poti sa fii autentic in privinta existentei fara sa te vaieti?”
……………..

raulnecesar: cat de mult ma urasti?
n: nu te mai urasc.
raulnecesar: adica iti sunt indiferent?
n: da
raulnecesar: ok
n: traieste ca si cum nimic nu s-a intamplat si o sa fie bine
……………..
raulnecesar: cum merge?
b: iar mam certat cu ai mei
b: tu ce faci
raulnecesar: eu mor de somn
raulnecesar: acum am ajuns acasa
b: vai nu mai vad bine
b: poate treb sa imi pun ochelari
raulnecesar: si cu x?
b: a neam mai linisitit
b: de fapt eu nam timp
b: de relatie
raulnecesar: kkt
b: ce o sa faci cand o sa ai un job
raulnecesar: esti culmea
b: in sensul ca nu stiu ce e cu mine
raulnecesar: ce pula mea faci cu timpul
b: uite se pare ca nu mai vad bine
raulnecesar: e tarziu, normal ca nu vezi
raulnecesar: auzi nu are timp
raulnecesar: ce te-as bate
b: vreau sa te simti rau
b: daca as avea minte
b: nu miar pasa ce se intampla
b: dar imi place sa ma simt rau
b: ma ating ai mei ca ma cearta
b: ca de ce nu fac ceva
b: de parca e usor sa gasesti job acum
b: de ce mereu treb sa dau socoteala cuiva
b: de ce nu am puterea
b: sa ma doara in cur
raulnecesar: nu stiu
raulnecesar: do something
raulnecesar: vrei sa-ti repet definitia nebuniei?
b: da
raulnecesar: sa astepti rezultate diferite
raulnecesar: facand acelasi lucru

5 responses to “the [y] mess we’re in

Lasă un răspuns

