notes to self

nothing’s changed. the things only seem bigger.

what I want is what I get. only later, in the most unexpected ways.

it’s time to delay.

3 responses to “notes to self

  • Irina Sucoverschi

    everything seems bigger? some people are lucky :).
    M-am intors in Bucuresti anul trecut dupa 7 ani (numar biblic, eh?) de colindari prin lume si strada pe care am crescut mi s-a parut extrem de mica, de ingusta. Parca ma loveam de peretii caselor, un fel de vertigo lateral. Poate si pentru ca eram foarte obosita dupa zbor si toata alergatura prin oras. Dar voi reveni (sper inutil ca anul asta) si poate-mi va parea altfel. There is always time to delay, right?

  • raul

    cred ca e de la lentilele de contact. dupa 20 de ani vad iar periferic. mi se pare ireal

  • raul

    imi place ideea de vertigo lateral :))

Lasă un răspuns

