sms/vara 2010

mi-am ignorat blogul in ultimele 2 luni, de ieri insa mi-a revenit cheful sa postez ceva. azi mi-am facut curat printre sms-uri,  la fix sa le las pe ele (cateva din 1200) sa zica ce si cum. mama, sper sa te distrezi si sa nu-mi ceri detalii 😀

suna-ma putin, te rog/si eu. gata, sa terminam cu sentimentalismele/am plans putin la lost. pana la urma ei erau morti. a fost usor de laba, intr-un fel/spune-i ca nu te simti bine cand tot primesti sms, ca intelegi ce simte, dar nu poti face nimic/vreau sa plec in lume ca voluntar, am nevoie de recomandari, ai vrea sa ma ajuti?/niciodata nu am incercat sa te schimb/imi pare rau ca te-am cunoscut/cuvintele spuse de mine au fost la suparare gandite/pula/sunt frumoasa astazi/nu ii mai raspunde!/hai ca ai sarit calul/doamne, ce faci?/stai. nu stiu cine esti/esti beat?/daca faci asta nu mai vorbesc cu tine, I swear/daca poti sa ma ierti, poate reusim sa ne mai vedem/wow cate se pot intampla in 2 zile. imi pare rau/si mersi de unfollow. astept remove si de pe facebook/la tine/decat o viitoare curvistina cu scufita rosie pe cap, prefer un mic printz gender confused/vin. sa nu te sperii daca izbucnesc in plans. ma imbrac si vin/iti respect decizia. nu te mai caut/raul, cand cresti inocenta devine o forma rafinata de perversiune/urania a zis ca esti ciufut in continuare/ aveam ceva-ul pt tine, dar nu ti l-am dat pt ca tu nu aveai ceva-ul pt mine/ti-am sters nr de tel/te iubesc poate/ai murit? ti-am scris pe vodafone. sau esti in deep love? stii ca innebunesc instantaneu cand nu raspunzi/da-mi nr aurei urziceanu/i-am trimis lui x. mesajul pe care ti l-am trimis tie. Isuse!/:( pai nu erau morti. unde sunt acum?/oficial esti nebun/laponia 900 de euro/mai devreme mi-am adus aminte de vremea cand asteptam weekendul sa avem centul/nu pot. vine mama/doamne, cum poti sa fii. unde te-oi fi gasit?/urania e la macdonalds/ne intoarcem de la un supermarket erotic. si nu glumim/poate candva o sa ai chef/cum crezi ca e mai bine pt noi: impreuna sau despartiti?/draga raul, citesc. tu esti foarte scump si te iubesc. ia-ti tu un colac cu ratusca cu gura deschisa sa-ti bagi cucul/hai nu mai trai in trecut, e a doua vara singuri/ce zice ana? are xanax? unde ati luat cina inaugurala?/mai vrei in bellu?/dracu sa te mai inteleaga. daca ar face toti asa as lua-o razna/o sa ma chemi la tine peste un an?

13 responses to “sms/vara 2010

Lasă un răspuns

