another

azi, cine-ma-cunoaste mi-a zis ca am avut o fata de inmormantare. mda, azi am simtit ca a fost o alta ultima zi, din genul acelora in care iti strangi ultimele lucruri si pleci – desi eu nu am mai avut ce lua cu mine, dar asta a fost sentimentul cand am ajuns acasa. azi s-a terminat frumos, ciudat, dar in alta parte: cu sampanie si covor rosu. azi am dat ultimele carti de vizita de la, deja, fostul „loc de munca”. another ex-job – nu au fost prea multe, am fost destul de fidel si de aceea extrem de pasional [latura asta include si despartirile, normal].

m-am laudat mereu ca am facut numai ce am vrut – chiar daca la un moment dat nu pricepeam nici eu ce faceam. cum am ajuns de la iubit carti, la iubit vin & good food nu e greu de inteles. in plus, veriga a fost mereu creata de oameni misto, pe care asteptam sa-i revad. in majoritatea timpului, am mers la job ca acasa. [au fost si momente de sictir, dar si de acasa de bine de cate ori nu m-am plictisit?]

pentru ca dupa orice relatie consumata si vlaguita, eu cred ca trebuie sa incerci ceva complet fresh si cat mai indepartat de precedenta, ma intreb acum: what to do? I need another kind of  job love. fast. fast love, maybe.

si fara nici o legatura, o piesa pe care am auzit-o dimineata la radio si acum e deja noapte si mai bine:

 

5 responses to “another

Lasă un răspuns

