my 2010

a fost un an horror. asa imi vine sa zic din prima. daca ma gandesc o secunda, pot trece la „interesant”, pentru ca l-am simtit din plin, pentru ca desi………., nu am prea multe regrete. doar ca acum simt ca m-am intors exact in punctul – de fapt in punctele de suspensie –  in care ma gaseam acum un an. am invatat ceva, imi urez sa nu uit chestiile si sa ma ajute memoria sa nu mai dau cu capul in aceleasi praguri.

pe scurt: 2010 a fost anul noptilor nedormite, al vinurilor bune, al week-end-urilor lipsa, a fost anul in care am citit foarte putin, am deschis multe carti, dar m-am plictisit repede (asta e si o metafora). 2010 a fost si anul celor mai surprinzatoare prietenii, dar si certuri, anul in care am devenit mai hotarat (oare?) si care se incheie asa cum a inceput (am mai zis-o, stiu) si asta imi da feeling-ul stupid de optimist ca pot continua sau ma pot opri la timp,  fara sa mai gresesc a doua oara (ma umfla rasul).

2010 mi-e descris frivol in cele 2 runde de sms-uri: aici si aici. si acum, ultimele pe anul asta – de data asta, mai putine pentru ca am pierdut o parte, dar printre ele si mesaje pe care le-am scris eu (dupa regula: un sms primit, unul trimis):

nu o sa fie bine, e horror/o sa fie superbine/azi am dat de tine in fiecare colt. esti probabil singurul care mi-a schimbat viata/cred ca e prea mult pentru mine. this evening/bine, merci ca ma pui pe drumuri si sa te astept in frig. minunat ce sa zic/am trei optiuni pentru noaptea asta: rasfoiesc un catalog, dorm, spal chiuveta/deci katerina ivanova e complet instabila/o sa fiu in centru daca ai chef sa stam pe o banca/o sa faceti sex intr-un final/ma culc deja, nu mai suport sa fiu constient/stiai ca niki newman canta la pian?/data trecuta cand a dormit la mine mi-a citit pana am adormit/eu zic sa mergem la vrajitoare, sa ne scoata argintul viu, sau sa ne dezlege cununiile – nu mai stiu care e procedura…sau sa ne futem, poate trece de la sine/de cand sunt jobless, ma culc tot la 10/”Raul Dumitrescu is now friend with XY”? no, no, no, wrong /nu te credeam asa superficiala, grasii sunt cei mai fideli, studiile arata/nu ai nevoie de creieri in control, hai ca si noi suntem brainless/promit ca atunci cand am chef sa mor, te chem pe tine/vezi c-am donat sange. pastreaza-mi niste melci si caviar ca trebuie sa consum proteine/e act artistic, nu cantina. vino satul/ooo, raul daca mi-ai trimis mesajul din greseala sa nu-mi zici/soricelul are un frate, care a iesit la iveala during my date. cool, ha?/omfg tocmai am intrat peste un client care facea pisu/nu pot pleca ca mi-am pierdut manusile si nu le gasesc in intuneric, tre sa se termine filmul/tocmai am tinut in brate nepotul. tre sa-mi iau macar pisica/”regele saul ar fi gata sa primeasca o suta de preputuri de filisteni drept plata pentru mireasa” /eu zic sa cotizezi/nu am rezistat si mi-am cumparat revista time/eu nu am rezistat si mi-am luat 3 corcova/citesc. nu mai am sms-uri.am dat 500 luna asta gizas/you need medication/nu am zambit/ba da, but on the inside/:)

5 responses to “my 2010

Lasă un răspuns

