4 filme


how I ended this summer – un meteorolog si un tanar „intern” muncesc izolati la polul nord. in timp ce meteorologul chiuleste cateva zile pt a merge la pescuit, juniorul este informat despre moartea familiei sefului sau si refuza sa-i transmita acestuia vestea terifianta. o decizie dramatica care lasa loc de paranoia, transfer de durere si o lectie brutala de supravietuire. un film aproape genial. 10/10

the kids are all right – ea & ea/julianne moore & annette bening au 2 copii pe care i-au conceput cu acelasi material brut si sexy. unul din copii doreste sa-l cunoasca pe donatorul anonim, o face, familia creste si se destrama, casnicia e grea – chiar si cea dintre doua lesbiene,  filmul e foarte simpatic. 8/10

you will meet a total dark stranger woody allen a scris scenariul in sictir, l-a regizat probabil cu gandul la un scenariu mai bun, personajele parca nici nu s-au intalnit si au vorbit cu peretii, cu capul la acelasi viitor mai bun si mai creativ. finalul iti trezeste apetitul pentru o portie large de tarie, nu stiu daca asta e un avantaj. 4/10

mr.nobodynemo nobody a fost omis la nastere chiar de ingerul uitarii care neglijent, nu i-a mai sters amintirile. astfel, el nu numai ca are proiectii din viitor, dar isi poate descrie toate posibilitatile: viata cu femeia pe care o iubeste, viata cu cea care il iubeste si viata in care iubirea e reciproca, plus alternative la fiecare (greu de detaliat). filmul e delirant de frumos, larger than life, vezi atat de multe vieti, toate corecte si toate improbabile, incat nu te mai saturi de atatea optiuni – chiar daca toate vin cu acelasi sens. 10/10

8 responses to “4 filme

  • muntele

    tocmai am văzut mr. nobody. pot spune cu convingere că deocamdată e cel mai bun film de anul ăsta. 🙂

  • AyurDidi

    Hey lo @(^_^)@
    4 si de la mine:

    – Chungking Express (Hong Kong)
    – Memories of Matsuko (Japan)
    – Blue spring (=Aoi haru;Japan)
    – Chocolate (Thailand)

    + Never let me go (UK), ca sa fie 5.
    Toate cu 10/10,lol

  • raul

    @ muntele: si eu l-am mai vazut inca o data

    @ ayurdidi: am incercat sa citesc never let me go la un moment dat, dar atat.
    imi place cum incepe chocolat-ul thailandez, in schimb: „An autistic woman with powerful martial art skills”.
    Cum ti-a placut Sete / Bakjwi (de Park Chan-wook, Coreea de Sud)?

  • Alin

    Salut, am vazut Mr Nobody acum cateva luni, e deosebit, m-a pus pe ganduri!
    Recomand „Exam”, e fain!

  • raluca

    Uau, ce ma bucur ca ai vazut si ti-a placut filmul rusesc how I ended this summer! Eu l-am vazut la festivalul filmului rus din octombrie si mi s-a parut de asemenea genial. Acel festival a fost cel mai bun pe 2010 si oricum, inca nu am vazut un film rusesc prost.

  • raul

    raluca, la festivalul rus am vazut si eu prima jumatate din film, pana s-a blocat dvd-ul si am plecat cu buza umflata. 😀
    si crede-ma, am vazut si filme rusesti proaste – la acelasi festival

  • AyurDidi

    Oups!
    Ai timp sa scrii un roman, pana apuc eu sa raspund. (writes 500 times ‘procrastination is bad’)

    In ultima vreme nu m-am mai uitat la niciun film asiatic, asa ca sunt in urma. Din trailer, Sete / Bakjwi imi pare interesant; am sa il caut.
    Prezentarea lui ‘Chocolate’ cam lasa de dorit. Nici povestea in sine nu este extraordinara, dar imaginile fac toti banii. ^0^

  • Bowman Dave

    Au trecut 9 minute din Mr. Nobody. Is it just me, sau ceva esential s-a pierdut in cinematografie, in general ?
    Sunt prea snob oare ? Am prea multe clisee proprii si nu mai am loc de altele ?
    (Nu stiu de ce, dar nu pot sa ma gandesc decat la scena cu interviul minerului suspectat de a fi replicant, din Blade Runner)
    Dar sa mai incerc o data, nu ?
    Minutul 11:59; m-am plictisit, ma pun sa ma uit la ceva idiotizare de serial semi-prost. Acum stiu cu siguranta de ce nu mai am nervi sa ma uit la film: copii mei (daca voi avea vreodata) nu vor mentiona vreodata acest film cu bucurie.

Lasă un răspuns

