pour un flirt avec toi

privirea ta cerea mai multe palme decat a mea in zilele in care mi se reprosa ca nu am voce la telefon. de aceea regret ca nu am prins-o mai devreme, ci doar in clipa in care trenul a ajuns in statie si eu m-am ridicat de pe scaun. (nu stiu de cand stateai la un metru de mine, privind in gol, am regretat imediat ca nu am ales si eu sa stau in picioare – dar asa poate te-ai fi asezat tu). mi-a placut ca in metrou te-ai asezat in fata mea. eu am intors instinctiv capul si mi-am retinut ranjitul. totusi, cand am prins curaj – adica devreme, pentru ca nu aveam incotro, coboram la prima – am avut 2 secunde de eye contact si eventualul zambet mi-a disparut de tot. privirea ta (privirea mea in zilele de incorectitudine sociala) nu numai ca s-a acutizat, dar nu a mai lasat loc la nici o inchipuire. as fi putut sa numesc asta tacere fara liniste, daca nu ar fi fost jane birkin mereu fidela urechilor mele, care m-a insotit cand am coborat la prima statie, fara sa indraznesc sa-mi intorc privirea care simt ca a devenit identica.

3 responses to “pour un flirt avec toi

Lasă un răspuns

