>

regula e:  mi se intampla doar cand uit sau ignor. am asteptat, mi-am dorit, am tanjit si abia dupa ce visul a fost acoperit de alte griji, el mi s-a indeplinit. tardiv, de cele mai multe ori –  pentru ca nevoile s-au schimbat intre timp, in cel mai bun caz s-au rafinat. bullshitt – de fapt dorintele sunt din ce in ce mai primare, descresc „calitativ” direct proportional cu cresterea fricii de disolutie (proprie sau a celor apropiati). dar mai bine mai tarziu decat niciodata: eu ma bucur si de decalajul mare – temporal – dintre proiectie si reprezentare si nu il privesc ca pe e o dovada a desertaciunii (in care cred, imi sta in fire, din pacate), ci ca pe un semnal ca toate vin la timpul lor, nu la al meu personal. sunt un optimist, chiar daca nu e evident. chiar si acum.

13 responses to “>

Lasă un răspuns

