up on cloud no 9

e ultima saptamana aici, in a 8 casa in care am stat in cei 13 ani de bucuresti. m-am gandit sa scriu ceva despre toate opt – ce-mi amintesc la prima strigare, primul feeling sau ce a mai ramas:

1. camera rece din vila de langa gara de nord: o maicuta care statea si ea in gazda si care strangea fonduri pt manastire in gara. uneori, cand veneam de la cursuri, treceam pe la ea si imi dadea bani sa-i fac niste cumparaturi. dupa privirea trecatorilor, ma simteam ca un peste de maicute/un vis dintr-acela clar si premonitoriu care si-a aratat, din pacate, efectele intr-o luna. e singurul vis pe care mi-l amintesc clar si acum, ca o amintire recenta (au mai ramas din el cateva simboluri nedeslusite)/scarile care scartaiau/barfele vecinilor („vecina de la parter isi otraveste constant sotul, sa-l mosteneasca”)/stresul ca deranjez/becurile care se ardeau continuu/apoi radioul care a ars brusc/televizorul a ars si el/si evident, inconstient, cu ajutorul unui incalzitor de ceai uitat pe o masa, am dat un foc mic la casa. am fost fericit sa ma mut chiar inainte de craciun.

2. camera calda de la chibrit: gazda mea era un vaduv de 82 de ani, care tocmai isi luase carnetul de sofer/imi fura din after shave/avea o iubita care semana cu elena ceausescu/si o amanta. odata i-am prins alergand goi prin casa/alta data, mosul mi-a aratat ca are in camara zahar produs in anii 80.

3. cea mai misto camera ever din militari: intunericul cosy/tapetul usor scorojit/tv alb-negru „sport”/umbrela pe post de telecomanda/gradina mica de sub fereastra/cele mai multe filme vazute pe laptop/aici am inceput sa-mi fac de cap cand gazda nu era acasa sau dormea. uneori, ma ruga sa mai intarzii, pentru ca mai venea cate o vecina in vizita (sotia administra casa de la tara).

4. garsoniera de la romancierilor: pe proprietara o numiseram monica belluci/de fiecare data cand aud asta, imi amintesc de iarna calda petrecuta acolo.

5. apartamentul din piata resita: it came with a cat/it was happiness.

6. garsoniera din tineretului: no memories is good memories/aici mi-am dezvoltat my virtual sanity cu acest blog

7. apartamentul din progresul: /poate altadata/

8. casa din timpuri noi: hipstereala/pahare mici cu visinata/prieteni/pahare mari de vin rosu/nopti/periute de dinti nepoftite/doi soricei  – unul a murit de foame, pe al doilea l-am parasutat in zapada/virtual insanity/greseli/greseli indreptate/greseli repetate/mi-am dat seama cat sunt de adult cand au venit parintii in vizita si i-am certat ca nu au mancat tot din farfurie/plus ca am baut mai mult ca ei/per total, un spatiu prea mare pentru mine/o libertate pe care nu o mai vreau. abia astept sa plec la nr 9. as in cloud n0.9: white, easy & soft, if possible.

4 responses to “up on cloud no 9

Lasă un răspuns

