my motivational shit


pot sa am o zi incredibil de buna cand nu am nimic. si prietenii, si strainii la betie ii cunosc. cateodata descifrez gresit lumea si ma dau amagit. de fiecare data cand calatoresc, astept si asta-mi place. stiu ca am ajuns unde trebuie cand realizez ca acum cativa ani, in exact aceleasi circumstante, mi-as fi pierdut capul iremediabil, dar acum pur si simplu pot sa nu.  iphonul mi-e cel mai bun prieten – cum nimereste dragu’ de el muzicile in fiecare dimineata si seara [playlistul de azi aproape ca m-a facut sa-mi neg agnosticismul]. un expert scrie ca trebuie sa citesti de cateva ori o carte motivationala ca sa nu uiti. eu sunt convins ca toate cartile motivationale isi dovedesc inferioritatea prin faptul ca sunt pline de citate din literatura. mai am o certitudine: amanarea e cea mai ingrozitoare forma a negarii. daca refuz, primesc mai mult sau nu primesc nimic, ceea ce e mai bine decat sa primesc ce nu-mi convine. daca ofer doar ca sa primesc, obtin exact ce merit. cine-mi subevalueaza  superficialitatea nu ma flateaza deloc. cand vecinii acopera zgomotul alb, mi-e liniste. cand aud vag doar tacamurile in farfurie, in dupa-amiezele de duminica, e heaven. uneori rautatile sunt tachinari, dar asta nu mi-e de ajuns. depresia e lipsa de inspiratie. my ego is always bigger than my pain. si am impresia ca iert din egoism: vreau sa ma consum doar pentru mine si eventual, pentru maine, nu pentru ieri. adevarul-adevarat e intotdeauna un cliseu gen chiar nimic/nimeni nu vine si pleaca la intamplare.

10 responses to “my motivational shit

  • cinemavictoria

    better to be haaated than loved loved loved for what you’re not.
    oare? 🙂

  • andreea

    Ma motivezi.

  • Ruxandra

    Your „motivational shit” se suprapune pe alocuri (a se citi: nu atat de rar pe cat sugereaza cuvantul ‘alocuri’) cu my motivational shit, iar astazi chiar aveam nevoie sa imi amintesc cateva dintre lucrurile astea. Multumesc.

  • sorina

    pai daca expertul recomanda re-lectura cartilor motivationale, le taie efectul din start. decat sa memorez cum ar trebui sa fiu optima, mai bine gresesc incercand variantele mele. pe care nu le uit. si pe franzen, si pe carver, si pe roth ii am in mine fara recitiri motivationale, and they work. un personaj fictiv e mai strong decat un eu fictionalizat prin retete de succes. sau nu?

  • raul

    @cinemavictoria nu stiu 🙂
    @andreea cum? 🙂
    @ruxandra e bine atunci…
    @sorina asa e, fara nici un dubiu. as reciti, insa cu mare placere „corectii”

  • sorina

    si eu. dar ca sa aiba sens „cu mare placere”, las putin sa treaca timpul dupa freedom

  • 8

    Salut! E cam tarziu sa mai astepti, nu crezi? Pe cine (dracu’) vrei tu sa prostesti? Pe Mine (generic vb pt ca nu ne cunoastem) nu ai cum sa ma prostesti desi vad ca te straduiesti din rasputeri sa ma prefaci ca nu mi dau seama! E demoralizant pt ca oameni sunt diferiti si au experiente diferite (imi pare rau pt tine!) iar diferentele astea despre care vorbesc ar trebui cultivate in mod paradoxal ca nu cumva sa ne separe! Asadar orice carte motivationala e foarte buna indiferent daca imi afecteaza sau nu superficialitatea!You’re just a liar, you have no confidence at all!

  • 8

    ce faci frate? ma lasi asa…

  • raul

    check your email, if the address is good

Lasă un răspuns

