morning glory

cu cat mai devreme, cu atat mai bine. imi place sa ma trezesc in zori. nu am nimic cu amiezile sau cu ce vine dupa ele, dar diminetile nu trebuie risipite. o dimineata perfecta are un traseu molcolm: un pahar cu apa, un fresh din 2 portocale si un kiwi, o omleta cu ardei si bacon [si ceapa in weekend], un ceai si apoi dusul. nu ma deranjeaza sa impart omleta, insa dusul niciodata [poate doar daca esti in extrema ecologista, dar ma indoiesc ar exista chimie intre noi pentru ca eu tratez natura asa cum se poarta si ea cu mine – cu indiferenta]. cred ca dimineata e singurul moment in care am certitudinea ca singuratatea e o binecuvantare. nu, nu ma deranjeaza sa dormim impreuna  [din contra, cateodata], dar as prefera sa fiu primul care se plimba in liniste prin casa [regula nu se aplica daca ma trezesc in alta casa], primul care se spala pe dinti, primul care se poate bucura de tacere. o dimineata buna e atunci cand nu ma provoci sa vorbesc, am flecarit destul aseara langa sticla de vin, intotdeauna spun mai mult decat am vrut , dar nu ma mai urasc pentru asta pentru ca sunt sigur ca si tie ti-au scapat destule care mie imi sunt indiferente, dar tu nu ai de unde sa stii asta. o dimineata perfecta e atunci cand nu imi ceri nici un semn de afectiune, dupa cum am mai spus, nu-mi displace sa dorm claustrofobic [din contra, cateodata], dar mi-ar placea sa nu-mi sufoci dimineata.

de regula scriu pe blog doar seara tarziu, acesta e prima postare scrisa intr-o dimineata. in timp ce-mi faceam freshu’ si gandeam cele scrise deja, am zis ca e bine sa le pun pe hartie, fara nici un scop anume. concluzia a venit [nu-mi dau seama cat se subtil] acum: daca dimineata e momentul meu preferat din viata si ador diminetile in care sunt preponderent singur, inseamna oare ca…? si o fi bine?

ma duc sa-mi fac omleta. cu multa ceapa, ca e weekend si liniste.

25 responses to “morning glory

Lasă un răspuns

