my 2011:1 picture in sms

a devenit deja o traditie redundant sa-mi incropesc un pseudojurnal din transcrierea sms-urilor. o fac si acum pt ca 1.am timp, ca in fiecare miniholiday  si 2. imi place acest exhibitionism selectiv in care unele sms-uri scoase din context exprima chiar opusul mesajului initial. deci, dupa ce am eliminat plictisul, complezentele si cuvintele care vor ramane doar intre noi, tabloul – care il continua pe cel de aici – arata cam asa (textele in italic sunt mesaje trimise de mine, celelalte sunt sms-uri primite cu drag sau draci, dupa caz):

ce faci enervantul pamantului?/doamne, de ce nu raspunzi?/sa inteleg ca ai luat xanaxul ala?/sambata dimineata vin cu caravana dragostei/crezi in karma?/scriu pe hartie oamenii pe care nu i-am iertat/imi vine sa borasc usor/as vrea sa o sarut/I love you more than my perfect glasses of wine/sa nu dai foc la casa/sa nu fumezi!/si ca orice botez crestinesc, se lasa cu striptiz masculin/as vrea sa fiu sora lui w allen sa te pun intr-un film/am prea multe carti. si amintiri in fiecare lucru pe care-l impachetez/doamne, te ia din trezire demența/Dumitrescu raspunde ca te ia mama dracului/ma gandesti, deci exist/o doamne, e iarna bebelusilor. nu am falsat atat de multe zambete nici la toate date-urile cumulate din 2010/mi-au placut sperantele tale pt nr 9. desi nr 9 imi aminteste de spitalul 9/vreau ficatul/oh, god, nu acum cand spal jaluzelele in cada!/b. e cu ursuletul, sa nu zici nimic/mama se preface moarta. very funny…/eu mananc, deci sunt beat/si esti botos?/omg sunt hartuit, toata lumea vrea sa-l vada pe NASUL dansand. nu mai stiu pe unde sa ma ascund. and I.m not even drunk enough/doamne, ce pahare de vin misto am /c. mi-a dat muraturi in sacosa humanitas/my family did it again. bataie, sange, politie, spital/am rezolvat. spune-i ca-i multumesc si nu voi uita/un om pe care nu-l urmareste nici un nebun e un nimeni/cred ca 17 preoti pentru un copil e un pic cam mult/uhm, am uitat ca esti cu…mai bine nu, ca sunt beat si agresiv. have fun/vin dimineata la 9, sa lasi usa inchisa pe dinafara/madre di dios what about a normal family?/corina chiriac e indragostita/nu, nu sunt de acord. you are nice, not vulgar /luna plina e divina, dar aduce multa vina, iti ia somnul si te-mbie, uneori spre nebunie/am stat o ora in obor. am trecut prin hale, pe langa miei sacrificati, pesti eviscerati, croitorese clandestine si tot nu am gasit ce am cautat/cum reusesti sa vezi tu ce e mai bun in fiecare/cu ce sa ma imbrac?/in trecut la moartea fiecarui grec nu se punea intrebarea daca a fost bun sau rau. se punea intrebarea – a existat pasiune in viata acestui om?

9 responses to “my 2011:1 picture in sms

Lasă un răspuns

