imaginile de azi


imaginea 1: pe niște trepte abia măturate de rafale,  o florăreasă și soțul ei – amândoi mari și grași și impunători. brațele ei tremură, sunt sigur că și vocea, deși nu o aud, și presupun că vorbesc de doctori sau de copii. el ține într-o mână o umbrelă de unică folosință care nu-i acoperă deloc. cu cealaltă mână o ține pe ea.

imaginea 2 : o piesă lăsată demult in iphone și brusc o zi de plajă și nu mai am timp să dau next song că deja imaginile însorite sunt aici, deși acum plouă și uitasem.  e incredibil că panica de atunci e acum doar naivitate. iar imaginea 2 (amintire) se transformă în imaginea 3 (proiecție):

imaginea 3: e vară și asta nu e o consolare, din contră. vara doar cele mai solide frivolitați au sens. bănuiesc că o să mai rămân cu imaginea 2 ca referință.

imaginea 4: norii si imediat ploaia de pe strada viitorului, aflată aproape de strada toamnei.

imaginea 5: andreea marin. tipa care-mi vinde device-ul pentru internet de la vodafone aproape că mă invită aici, pe canapea.

imaginea 6: chipul unei prietene de demult cu care m-am întâlnit întâmplător și surprinzător și nu am știut ce să spun.

imaginea 7: fața unui necunoscut deja familiară, trecută prin geamul tramvaiului (proiecție).  imaginația brută mi-a fost reactivată de când l-am auzit pe acest cerșetor-actor bâlbâit vorbind impecabil la un telefon mobil.

imaginea 8: o fetița de vreo 2-3 ani tuciurie inclusiv la tricoul cândva galben, făcându-și cruce în spatele unei biserici. nici urmă de mamă prin împrejurimi, dar țigăncușa nu pare deranjată de asta.

imaginea 9: tot in tramvai, o privire curioasă, de 2 secunde,  ridicată din enciclopedia lucrurilor care mă sâcâie zilnic. o privire la care m-aș uita mai mult.

imaginea 10 ar trebui să fie tot o proiecție și mi-a fost sugerată de o poveste. ar trebui sa-mi proiectez cum aș putea continua fără tine.  imaginea 10 nu poate fi proiectată nicicum.

One response to “imaginile de azi

  • Irina Roxana

    imi place sa cred ca imaginea 6 e pt mine….si am observat ca nu ai stiut ce sa spui, dar lucrurile de genul asta cam asha se intampla si surpriza devine o amintire placuta si…haioasa (pt mine). Impulsul meu imediat a fost sa ma reped la tine si sa te imbratisez, desi pe moment am avut impresia ca ma crezi o nebuna necunoscuta care are nevoie incontrolabila de afectiune de la straini. Pacat ca nu am reusit sa ne mai vedem, a fost singura zi in care m-am putut conecta la net si, la fel de buimaca, nu m-am gandit sa-ti iau nr de tel….dar nu-i bai, ne vedem data viitoare si poate-ti trimit o poza inainte ca sa ma recunosti 🙂

Lasă un răspuns

