tot pentru ana…

…dar nu numai, în ordine relativ cronologică (dupa asta):

mi-ai sugerat că ar fi bine să încerc să vorbesc cu prietenii despre ce mă preocupă cu adevărat

apoi tu mi-ai cerut să tac, să nu-ți spun rezidurile mele. ți-am zis că ești printre puținii cărora le pot destăinui orice, dar de acum cred că nu o mai pot face

tu ai început să plângi când ți-am spus și mi-am dat seama că unele lucruri ar trebui să le țin doar pentru mine

tu m-ai sunat ca să-mi auzi vocea și nici nu bănuiești cât de bine ai ales momentul, din nou

tu mi-ai zis la revedere și am înțeles. asta e, uneori pot atât de puțin, dar nu mă mai pot simți vinovat pentru asta

mi-ai spus sa nu mă aștept la îndrăgosteli, dar exista o regulă, o definiție sau o încadrare pentru asta?

m-ai mustrat că am uitat sa te anunț că nu mai plec la mare, că-mi trimiteai cadoul 🙂

iar tu mi-ai spus că ai pierdut iubirea, dar ai câștigat liniștea. și m-am gândit că greșești, că astea două ar trebui să fie egale, apoi ți-am dat dreptate, apoi am băut vin împreună si totul a devenit același lucru.

truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for (bob marley)

3 responses to “tot pentru ana…

Lasă un răspuns

